Er verschijnt toch nog nieuw materiaal op de website dus ik heb nog hoop op extra molacties.
Hier is het laatste dagboek van de Mol:
Dagboek Klaas - MolHet was een onvergetelijk avontuur. Spannend, plezierig, maar ook eenzaam ondergronds. Want wat was het een leuke groep kandidaten, en Klaas. In plaats van "en Tim", zoals Taeke nog zei. Lachen!
Airen, Remy, Ellie, Marjolein, Cécile en Rop. Stuk voor stuk wist ik ze van me af te schudden. Maar die molloten... Echt. Het is overweldigend om te zien hoeveel mensen idolaat zijn van dit programma. Ik heb nog nooit zo vaak dat ene liedje van Lady Gaga in m'n hoofd gehad. Poker face. Behalve afgelopen zaterdag dan.
Want op het moment dat ik me onder honderden van jullie bevond, daar op die groene loper, kon ik maar aan één ding denken; doe alles wat je doet met hart en ziel!
En wat heb ik genoten van alle briljante opdrachten die we steeds maar weer voorgeschoteld kregen. Een restaurant runnen, een berg beklimmen om mijn Mol gage te verdienen, op jacht naar koffers in een spookachtig resort. Het was een reis die je maar één keer meemaakt maar die je graag, met de kennis die je nu hebt, volgend jaar weer zou doen. Maar dat is helaas onmogelijk. Een nieuwe reis, een nieuwe Mol.
Wat een publiek! Airen, Remy, Ellie, Marjolein, Cécile, Rop, Taeke en Annemieke, wat een show! En Tim, van harte gefeliciteerd met de pot!