Zo overtuigend zijn die hints voor velen niet hoor. CF ( vergelijk) is nog steeds niet hetzelfde aan is/= ( is gelijk aan)
Over de fotopuzzel zou Ellie Lust zeggen: "Het is als een compositietekening maken van een dader met de verdachte al voor ogen".
ik wil best met je mee redeneren. Maar dan zouden er door het hele programma hints moeten zitten naar kandidaten die de mol NIET zijn. Toegegeven: in de lijn van denk Contra, en Deductie uit diezelfde kloosterhint.
Maar dan nog kun je eigenlijk niet heen om de molgeld-hint. Die komt dan los te staan. Naar wie zou DIE dan moeten verwijzen?
Het is deze combinatie die me ervan overtuigt dat de kloosterhint toch echt naar Klaas verwijst, hoewel ik het met je eens ben dat CF wel raadselachtig is.
Ik houd het erop dat ze geen geschikte woorden hebben kunnen vinden om het rijtje compleet te maken.
Dan zouden ze I........A hebben moet vinden, noem eens een geschikt woord dat daaraan voldoet? S........S zou nog kunnen, daar zou je ''stoicijns'' van kunnen maken.