Nieuws Volg ons ook op Twitter!
We horen Klaas alleen in een biecht "farolero" zeggen. Met de informatie van jolmolletje en het feit dat we Tim "fanfarron" zien opschrijven terwijl Taeke het woord dat Klaas gevonden heeft doorgeeft, kunnen we denk ik concluderen dat "faralero" niet door Klaas is doorgegeven. Hoe hij er in de biecht dan ineens op komt? Geen idee.
Zou het niet gewoon koningsactie zijn als Tim van die volatil expres volatim (in zijn hoedanigheid als mol) maakt. Dan heb je wel ballen van staal als je dat durft.
Ik heb op Google Translate nog even gekeken of 'vola' nog een betekenis had. Het zou leuk zijn als het bv 'vang' of 'vind' was... Maar helaas, de Spanjaarden kennen geen 'vola'.Italiaans 'vola' betekent 'vliegen' en Frans 'vola' betekent 'vlogen'... Het enige wat ik hiermee kan bedenken is dat Tim de volgende week eruit vliegt. Zou hij ook al voorkennis hebben?
Even iets heel anders, persoonlijk vond ik dit een leuke opdracht en heb ik het een 7 gegeven. Ik schrok behoorlijk toen ik de zes zag, wat kon er volgens jullie beter of maakte deze opdracht niet zo leuk?
Aflevering 6?
Op zich wel een leuk idee om afleveringen/opdrachten cijfers te geven. Deze zou trouwens echt niet hoger halen van me dan een 6. (had de spoiler echt wel iets mee te maken)
Misschien krijgt aflevering 7 dan een 7.
Dan staat ons een goede finale te wachten
Op zich wel een leuk idee om afleveringen/opdrachten cijfers te geven. Deze zou trouwens echt niet hoger halen van me dan een 6.
Ga naar interactie -> overzicht opdrachten om cijfers te geven.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
414 gasten en 4 vaste bezoekers