Auteur Topic: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers  (gelezen 24221 keer)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers
« Reactie #60 Gepost op: 15-02-2016, 03:59:02 »
Annemiek vergroot twee keer het scherm van de zwarte koffer op de eerste verdieping uit. Kan uemand met HD kwaliteit zien wat daar boven in beeld staat? Wellicht is het bloknummer enzo een hint?
Dit is het enige waarin alles behoorlijk duidelijk te zien is.
De groene taakbalk is inbegrepen, je weet maar nooit.  ::rofl::

Op volgorde:
Entree 3 (cam 12) | Blok 3 BG (cam 6) - Koffer van Tim | Entree 4 (cam 10) | Blok 4.2 (cam 5) - Koffer van Annemieke

Blok 6.2 (cam 9) | Entree 6 (cam 11) - Koffer van Rop | Blok 8.1 (cam 4) | Blok 8.2 (cam 7)

Achter 9 (cam 3) (waarom wijkt dit af?)| Blok 9.2 (cam 8) - Koffer van Klaas | Blok 9 BG (cam 2) - Koffer van Taeke | Blok 9 BG1 (cam 1)

De afbeelding heb ik moeten verkleinen omdat 'ie normaal bijna 3mb groot was..
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers
« Reactie #61 Gepost op: 15-02-2016, 19:22:09 »
Wanneer Art in zijn uitleg de piccolo's introduceert, is er in een flits een koffer te zien. Het gaat zo snel dat dit werkelijk waar het beste frame is:



Wel, dat is de koffer van Klaas. Aangezien het zo kort in beeld komt, is het misschien toch een verborgen (kleine) hint extra naar Klaas.
Knap! ::bravo::

Is er wel slachtofferhulp paraat voor de kandidaten? Sommige opdrachten kun je echt nachtmerries van krijgen. Ik zou de eerste drie maanden schrikachtig blijven na deze opdracht.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2016, 19:24:18 door Run »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers
« Reactie #62 Gepost op: 16-02-2016, 22:02:33 »
Klaas is trouwens ook de enige die de piccolo's met rust laten op het terrein zelf. Terwijl ze wel achter Rop (oa) aanlopen.

Deze creepollo loopt letterlijk van Klaas weg...alsof hij bang voor Klaas was... Grappig en opvallend

Uiteindelijk wordt hij wel 'gepakt' in een kamer wat natuurlijk ook de bedoeling was.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers
« Reactie #63 Gepost op: 17-02-2016, 01:16:42 »
Klaas is trouwens ook de enige die de piccolo's met rust laten op het terrein zelf. Terwijl ze wel achter Rop (oa) aanlopen.

Deze creepollo loopt letterlijk van Klaas weg...alsof hij bang voor Klaas was... Grappig en opvallend

Uiteindelijk wordt hij wel 'gepakt' in een kamer wat natuurlijk ook de bedoeling was.

Klaas molt hier achter de rug van de piccolo.

Hoeveel hints hebben ze dr wel niet ingegooid?  ::ohno::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers
« Reactie #64 Gepost op: 17-02-2016, 01:22:36 »
Klaas molt hier achter de rug van de piccolo.

Hoeveel hints hebben ze dr wel niet ingegooid?  ::ohno::

In ieder geval genoeg zodat de kids die zaterdagavond mogen opblijven het ook kunnen ontdekken.  :-\\   :(




Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers
« Reactie #65 Gepost op: 17-02-2016, 03:05:44 »
Die picolo's lijken verdacht veel op Art.
Zou lachen zijn als ie zelf meedeed!

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers
« Reactie #66 Gepost op: 17-02-2016, 16:12:29 »
Is er miss iemand die een plattegrond kan vinden van dat vakantiepark destijds?
Dan kunnen we zo zijn waar welke koffer stond

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers
« Reactie #67 Gepost op: 17-02-2016, 16:34:41 »
Is er miss iemand die een plattegrond kan vinden van dat vakantiepark destijds?
Dan kunnen we zo zijn waar welke koffer stond

Ik vrees dat je niet verder komt dan de luchtfoto's op google maps of google earth. Je kan je dan wat oriënteren aan het zwembad en zo besluiten in welk gebouw de koffer van Tim moet staan (gebouw 3 begane grond staat er op de camera geloof ik). Je kan je dan een beetje inbeelden wat gebouw 1 en gebouw 2 moet zijn (de 2 gebouwen ten zuiden van gebouw 3).

Voor meer gegevens ga je de opdracht waarschijnlijk een paar keer terug moeten kijken vrees ik.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers
« Reactie #68 Gepost op: 17-02-2016, 16:40:55 »
Ik vrees dat je niet verder komt dan de luchtfoto's op google maps of google earth. Je kan je dan wat oriënteren aan het zwembad en zo besluiten in welk gebouw de koffer van Tim moet staan (gebouw 3 begane grond staat er op de camera geloof ik). Je kan je dan een beetje inbeelden wat gebouw 1 en gebouw 2 moet zijn (de 2 gebouwen ten zuiden van gebouw 3).

Voor meer gegevens ga je de opdracht waarschijnlijk een paar keer terug moeten kijken vrees ik.

Dacht ik ook al, maar hoopte dat iemand een plattegrond kon vinden, zou het een stuk makkelijker maken.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers
« Reactie #69 Gepost op: 17-02-2016, 18:51:04 »
Dacht ik ook al, maar hoopte dat iemand een plattegrond kon vinden, zou het een stuk makkelijker maken.

Ik heb geen plattegrond gevonden (nog), wel de (mede) reden waarom het Sand Castle Beach Resort (later Qualton Club timesharing) gesloten is op Tripadvisor:
https://www.tripadvisor.ca/ShowTopic-g147290-i64-k2137547-Sand_Castle_Resort-Puerto_Plata_Puerto_Plata_Province_Dominican_Republic.html

« Laatst bewerkt op: 17-02-2016, 18:56:51 door Whiskers »

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 1 - Zoek de koffers
« Reactie #70 Gepost op: 17-02-2016, 22:46:47 »
Vroeg me ook al af waarom het gesloten was, dit geeft meer duidelijkheid. ::ok::