Auteur Topic: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio  (gelezen 13067 keer)

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #20 Gepost op: 19-02-2017, 10:26:11 »
In deze opdracht heeft Diederik de beste molpositie. Hij is alleen en moet de locatie doorgeven. Dat kan hij vertragen, verkeerd doorgeven en de schuld geven aan de herrie in de ballon of de auto. Of aan degene met wie hij sprak, zo van ik heb het goed doorgegeven maar je hebt het niet goed onthouden etc. Als mol zou ik dus in de 2e ballon willen zitten. Maar Diederik zie ik vooral Thomas testen zoals hij vorige week Sanne heeft getest. Thomas heeft dus wel lef om in de cabrio te zitten, mollen onder toezicht is lastiger en het vertragen bij het kijken en het telefoongesprek wekt ergernis bij Jochem en Sanne. De vraag is alleen had Jochem een eigen verrekijker bij zich, want waarom pakt hij deze zo laat en heeft hij een normale terwijl Thomas het met zo'n eenkijker moet doen. Als productie lijkt het mij dat je maar 1 kijker meegeeft om de (nep)molmogelijkheden te vergroten.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #21 Gepost op: 19-02-2017, 11:40:09 »
Auto: Sanne, Jochem en Thomas
Luchtballon 1: Ima
Luchtballon 2: Diederik

Luchtballon 1: 50356
Luchtballon 2: 84783

Ze bellen Luchtballon 1 --> Ima krijgt code 362 --> Ima belt naar Luchtballon 2 met nummer 5035685050 en geeft code 249 aan Diederik

Diederik belt de auto met nummer 5035684285 en vertelt dat ze naar Peter Skene Ogden State Park in Terrebonne moeten.

Eigenlijk een hele simpele opdracht. Zouden we de nummers nog kunnen bellen?
Frankje Lapi

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #22 Gepost op: 19-02-2017, 13:07:08 »
Heb het hele seizoen al de indruk dat eerdere molacties en hints zich herhalen, richting alle deelnemers. De rozen van Roos en Margrieten van Margriet, Diederik die je alleen vraag zeventien ziet invullen bij de testen, de radio cab van Jeroen etc. Zou niet raar opkijken als de regie er bewust een gebbetje mee uitgehaald heeft.

Ja. Het zijn dan wel héél veel gebbetjes. ;)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #23 Gepost op: 19-02-2017, 13:50:04 »
Zouden we de nummers nog kunnen bellen?
Helaas, 'The person you're trying to reach is not accepting phone calls right now, please try again later'
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #24 Gepost op: 19-02-2017, 14:07:57 »
Helaas, 'The person you're trying to reach is not accepting phone calls right now, please try again later'

 ::rofl::
Als ik goed reken, is het nog maar 5 uur in de ochtend in Oregon. Ze zullen blij zijn met jouw telefoontje.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #25 Gepost op: 19-02-2017, 14:33:52 »
Ja. Het zijn dan wel héél veel gebbetjes. ;)

Of een aanwijzing in het kader van "tweelingen" ;)

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #26 Gepost op: 19-02-2017, 15:15:50 »
Een ballon had de kleuren vd regenboog.
De geaardheid vd Mol?

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #27 Gepost op: 20-02-2017, 05:44:02 »
Ja. Het zijn dan wel héél veel gebbetjes. ;)

Het kan ook een hint zijn. Dat de mol acties van eerdere mollen onderneemt misschien. Als Thomas de mol is zou het wel verklaren waarom hij de ene aflevering compleet weg valt en de andere aflevering ineens duidelijk aan het mollen is.

Offline San-ne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • altijd een bijzonder figuur
Re: Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #28 Gepost op: 20-02-2017, 12:22:08 »
Een ballon had de kleuren vd regenboog.
De geaardheid vd Mol?
leuk bedacht, maar ik denk dat dat te ver gezocht is. het zou in mijn opinie dan toch logischer zijn als de regenboogvlag vaker terug zou komen en die heb ik nog niet gezien... ook zou het wel weer heel krom zijn als ze weer een mol als speler uit het spel zouden laten gaan (net als in 2012)

anders kan je ook van de andere ballon zeggen dat de mol van blauwe lucht en bergen houd... (de meeste mensen vinden dat ook niet heel erg lelijk ofzo)

ik zie het op een of andere manier eerder gebeuren dat er 2 mollen in het spel zitten (om het nog verwarrender te maken), dan dat de mol in de finale weer terugkeert.
(mijn gedachten: het zou echt zo verwarrend zijn als zou blijken dat iedereen de mol is, op 2 spelers na  ::rofl::)
« Laatst bewerkt op: 20-02-2017, 13:09:34 door San-ne97 »
zo fanatiek molloot, dat we alles (ja echt alles) koppelen aan WIDM

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #29 Gepost op: 20-02-2017, 13:38:16 »
leuk bedacht, maar ik denk dat dat te ver gezocht is. het zou in mijn opinie dan toch logischer zijn als de regenboogvlag vaker terug zou komen en die heb ik nog niet gezien... ook zou het wel weer heel krom zijn als ze weer een mol als speler uit het spel zouden laten gaan (net als in 2012)

anders kan je ook van de andere ballon zeggen dat de mol van blauwe lucht en bergen houd... (de meeste mensen vinden dat ook niet heel erg lelijk ofzo)

ik zie het op een of andere manier eerder gebeuren dat er 2 mollen in het spel zitten (om het nog verwarrender te maken), dan dat de mol in de finale weer terugkeert.
(mijn gedachten: het zou echt zo verwarrend zijn als zou blijken dat iedereen de mol is, op 2 spelers na  ::rofl::)
Hm, ik begrijp niet helemaal wat je zegt. Volgens mij doelt Blinker op de geaardheid van Thomas, in relatie tot de regenboogkleuren van de ballon. Ik weet niet precies waar jij heen wilt... Wat zou er in 2012 met de mol gebeurd moeten zijn volgens jou, als speler uit het spel? Annemarie is nooit het spel uitgeweest (de mol verlaat het spel nooit)...

Op 2 of meer mollen ga ik maar niet serieus in.

Offline San-ne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • altijd een bijzonder figuur
Re: Re: Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #30 Gepost op: 21-02-2017, 10:44:54 »


Wat zou er in 2012 met de mol gebeurd moeten zijn volgens jou, als speler uit het spel? Annemarie is nooit het spel uitgeweest (de mol verlaat het spel nooit)...

anne-marie is er niet letterlijk uit gegaan, maar was voor de kandidaten letterlijk onzichtbaar, aangezien ze zich ergens anders bevond dan de rest van de spelers.

als ik het me goed herinner... het was in ieder geval een vrouw met blonde haren. ik kan me nog herinneren dat ze in een kamer voor een groot raam stond... (of was dit een opdracht?) in ieder geval deed de mol toen niet mee in het spel van de rest...
zo fanatiek molloot, dat we alles (ja echt alles) koppelen aan WIDM

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Re: Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #31 Gepost op: 21-02-2017, 13:07:02 »

anne-marie is er niet letterlijk uit gegaan, maar was voor de kandidaten letterlijk onzichtbaar, aangezien ze zich ergens anders bevond dan de rest van de spelers.

als ik het me goed herinner... het was in ieder geval een vrouw met blonde haren. ik kan me nog herinneren dat ze in een kamer voor een groot raam stond... (of was dit een opdracht?) in ieder geval deed de mol toen niet mee in het spel van de rest...


Liesbeth was eens afgezonderd maar deed wel mee aan de opdracht
klaar voor de strijd

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Re: Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #32 Gepost op: 21-02-2017, 13:54:37 »

anne-marie is er niet letterlijk uit gegaan, maar was voor de kandidaten letterlijk onzichtbaar, aangezien ze zich ergens anders bevond dan de rest van de spelers.

als ik het me goed herinner... het was in ieder geval een vrouw met blonde haren. ik kan me nog herinneren dat ze in een kamer voor een groot raam stond... (of was dit een opdracht?) in ieder geval deed de mol toen niet mee in het spel van de rest...

Bedoel je dat ze in het Hofti-huis, onzichtbaar van de anderen, alle discussies kon volgen? Dat was juist onderdeel van haar molschap.

Offline San-ne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • altijd een bijzonder figuur
Re: Re: Re: Re: Aflevering 7 - opdracht 2 - luchtballonnen en een cabrio
« Reactie #33 Gepost op: 21-02-2017, 16:38:20 »
Bedoel je dat ze in het Hofti-huis, onzichtbaar van de anderen, alle discussies kon volgen? Dat was juist onderdeel van haar molschap.
misschien bedoelde ik idd dat huis. vgm dachten de overige kandidaten dat ze uit het spel lag, maar dat weet ik dus niet meer zeker. in ieder geval de discussie ging niet ove anne-marie of wie dan ook buiten dit seizoen. ik wil alleen maar zeggen dat het best zou kunnen dat dit zo expres met de mol gedaan is. al hebben de 3 mensen die vermist waren in aflevering 2 ook al zoiets gehad...

nou ja anyway, dat heeft verder ook niet zoveel met deze opdracht te maken...

die was namelijk echt wel een beetje verwarrend...
zo fanatiek molloot, dat we alles (ja echt alles) koppelen aan WIDM