Ik heb weer genoten van de aflevering, maar toch vond ik het geen toppertje.
De eerste opdracht kwam voor mijn gevoel niet echt uit de verf. Het liep voor mijn gevoel niet helemaal lekker, doordat er maar één fiets was. Daarnaast vond ik het aandeel van Katrien en Steve in deze opdracht te weinig, die hadden wat mij betreft nog een extra opdracht mogen krijgen, zodat het voor een mol aantrekkelijk kan zijn om zich ook in die groep te bevinden. Ik vond deze opdracht ook een beetje een herhaling van zetten:
los het raadsel op voor een juist object.
Het worstelen was ontzettend grappig om te zien, maar de uitvoering van het 'benoemen' van de grepen vond ik raar. Je hebt drie minuten de tijd om de grepen vanuit afbeeldingen uit je hoofd te leren, om vervolgens pas geld te verdienen als je ze allemaal bij de juiste naam benoemd.
De escape-room maakte veel goed. Dit was een goed doordachte opdracht, waarbij veel te mollen viel. Ook hier kwam het aandeel van Steve en Pascale minder goed uit de verf (
) vond ik. Verder erg vermakelijke opdracht
Ook de laatste opdracht was in concept erg goed, al duurde het even voordat ik precies doorhad hoe het spel in elkaar stak
Ze hebben het wel goed uitgedokterd dat de strijd tussen de trappen en de ligt écht een strijd was. Toch jammer dat er niet wat geld mee verdiend is. Verder een sterke opdracht
Mijn mol: Lloyd, maar toch kan ik Pascale en Pieter nog niet uitsluiten!