Ongeveer 12 vragen op Nys-fan, ongeveer 5 vragen op Meezter en ongeveer 4 op FrankLapidus (ik weet van 1 vraag dat die op zowel Nys-Fan als Meezter goed was).
Achteraf gezien denk ik dat Nys-fan gewoon enorm probeerde zichzelf verdacht te maken en dat ik daar ben ingetrapt. Maar hij is de enige die ik echt voortdurend heb zien mollen in aflevering 0 en 1, dus ik had echt geen idee wie het anders zou kunnen zijn.
Meezter dacht ik vanwege de "R"-hint die mogelijk op zijn naam kon slaan en omdat ik de laatste twee regels van zijn biecht ook erg verdacht vond. En hij gokte fout bij de tekenopdracht.
En FrankLapidus vond ik destijds nog niet heel verdacht, maar BigBoots had wel een paar goede hints naar hem gevonden. Eentje met betrekking tot die hoofdletter R weer. Als je de F en L uit zijn naam neemt en vertaalt naar cijfers op basis van alfabetpositie (F is de 6e letter, L is de 12e) en bij elkaar optelt krijg je 18, en dat vertaalt zich weer terug naar de letter R. En die 18 kan dan natuurlijk ook nog slaan op Mol Online 2018. Plus, in zijn vragenformulier stond bij favoriete mol "Molouska". Al met al toch reden voor mij om een aantal vragen op hem in te vullen.
Maar goed, daarom ben ik erg benieuwd wie jullie hebben ingevuld, dan kan ik eindelijk een paar namen wegstrepen (want bij wijzen van spreken kan Nys-fan ook nog steeds de mol zijn, als jullie allemaal nog meer dan 12 vragen op hem hebben ingevuld.
)