Nee, want als Comfort de mol is heeft ze:
1) Invloed op het tweede 3000/1000 duel (die ze ook prompt verliest)
2) Geen invloed op het laatste schot (waar 2000 verdiend wordt, wat met een geoefende mol niet had gehoeven)
Bij het tweede duel pusht ze vrij veel naar Toos, wiens score ze ongeloofwaardig vond. Daarna kiest ze toch Ruben die de sprinkhanen heeft. Inderdaad, dat is redelijk onmols, want ze moet hierdoor haar duel verliezen, en heeft geen invloed meer op de laatste 2000. Mijn argument zou zijn dat ze geen keus meer had gezien hoe Ruben zich daar gedroeg. Het was overduidelijk dat hij de sprinkhanen had.
Maar, alles bij elkaar nemend vind ik Lancelot hier verdachter dan Comfort. Een zeer ongeloofwaardig antwoord geven (nulscore), in de hoop dat mensen je verdenken, zodat je iemand die 0 euro waard is in het duel kan krijgen (en dan kan winnen). Dat lukt echter niet, waarna hij het duel moet verliezen om 3000 euro uit de pot te houden. Geen perfecte opdracht voor een mol, maar zeker niet kandidaats.
Ik ga nog voor Comfort als mol, maar zou (mede hierdoor) niet verbaasd zijn als het Lancelot is. Toos kunnen we afschrijven.