Wat snap ik je Loezel.
De corona stress, de maagklachten, keelklachten door het zuur wat weer stress uitlokt. Zelfs een neus kan gaan verstoppen/lopen door maagzuur en door meer stress kan het op je maag gaan slaan en zit er een cirkel.
Hopelijk lukt het met de ondersteuner om een deel alvast te onderbreken/aan te pakken. Maagzuur is echt gemeen. Zag dat je al met eten bezig bent gegaan. Laat in ieder geval, als het kan, melkproducten even weg. Die geven extra slijm in je keel. Probeer niet te eten/drinken tegelijk maar wacht een half uur. Er zijn nog middelen die een laagje in je keel/maag leggen. En vraag een doorverwijzing anders naar de MLD arts. Zegt deze chronisch maag/darmpatiënt
En wellicht al geprobeerd, maar helpen ontspanningsvideo's / binaural je wellicht om spanning even los te laten?
OT:
Nog steeds op en af, maar ik probeer ook teveel te doen, dus dat wordt flink afgestraft.
Door de isolatie door Corona veel zelf moeten doen dus arm/borst overbelast en die doen extra pijn nu.
En dan zenuwpijn in rug/buik en mega opgeblazen en de naweeën van uitzieken Corona en soms nog benauwd zijn dus ben het wel allemaal beu
Dinsdag terug naar chirurg van maag/darmen om te kijken wat de bult in me ribben dan is en wat er aan te doen is qua verlichten zenuwpijn.
Dus hoop zelf ook wat cirkeltjes te kunnen doorbreken snel