{...} het oplossen van de Sudoku (een mol moet toch IETS goed doen om de verdenking niet tegen zich te krijgen!!) {...} Ze zei met het "Siam" gebeuren wel dat zij Alex het beste kent en wist dat hij Siam niet wist, maar waarom drijft zij dan haar zin niet door!?! Als ik iemand echt heeeeel goed ken, dan zorg ik ervoor dat er naar mij geluisterd word! Nu ging ze wel heel snel mee met de rest van de groep, die Alex nauwelijks tot bijna niet kennen...
Hier ben ik het helemaal mee eens! Dat is het ook het rare aan haar, de ene keer heel enthousiast (Sudoku) en dan opeens terughoudend (Siam en bellen). Een echte mollenstreek is het verwarring scheppen tussen links en rechts bij de motor.
Ja, maar je weet natuurlijk nooit 100% zeker of Alex het wist of niet. Karel belde Alex op dat moment, en gelijk daarna moesten ze beslissen of Alex wist hoe Thailand vroeger heette of niet, dus de Mol had geen verdere 'inside' informatie hier. Volgens mij kunnen we hier niet echt een mollenactie uithalen.
Ik denk dat de Mol alles weet wat er gaat gebeuren, vooraf, wat door de redactie is bedacht. (Weet je nog dat George voorafgaande aan de opnames les kreeg?)
Dus als ze plotseling

tegenkomen, dan is dat voor alle deelnemers een verassing, behalve voor de Mol. En ook de vraag die

stelt, over Siam, is vantevoren al bekend bij de Mol. Ze kent ook de juiste route, en de mol zal er voor zorgen dat die niet wordt genomen!
Dus, ik hou het voorlopig op Eva, onze BV'er.