Nieuws Vul nu de Wieisdemol.com Enquête in!
Reist er misschien iemand vanuit Nijmegen met de trein?
Ga je inderdaad Seraphina? Ik ben zo iemand die nog steeds loopt te twijfelen of me dit 5 uur reizen (heen en terug) en 16,50 euro aan vervoerskosten waard is... Maar ik zou theoretisch wel vanuit Nijmegen gaan met de trein.
Edit: Tinuzzz!
Ik vind het ook jammer, maar ik kan er niks aan doen!Maar als Alex er zit, doe je hem dan de groeten
Hihi, ik doe mijn best. Jammer hoor, maar we maken met zijn allen toch superveel foto`s dus je zult weinig momenten missen denk ik .
Ik heb een amateurcamera, maar een professionele instelling Dus komt ook goed...
weet je zeker dat dat goed komt ? ( ik wil je dr even op wijzen dat laura en ik in de buurt zijn
ik heb er zin in!!!mijn oppaskindje Romy ook, zij gaat ook mee... Gisteren haar even opbellen om alles te vertellen, hoe laat we met de trein gingen enzo... Was echt heel lief, ik hoorde haar gewoon stralen van blijdschap dat ze mee mocht en mee gaat! (ze is 10), maar wij zijn er morgen zeker bij!
Leuk!!! En leuk dat je je oppaskindje meeneemt! Ze gaat `t vast supergezellig vinden .
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
747 gasten en 6 vaste bezoekers