Nee, tot 100 om mollig over te komen maar de mol gaat niet zo hard meer! De mol hoeft ook vrij weinig meer te doen want de andere kandidaten, vrijstellingen, jokers en kunstgrepen van de makers verpesten de ware zoektocht toch wel....
of we hebben een miscommunicatie of ik ben het niet met je eens.
met tot 100 % gaan bedoel ik, volledig voor de opdracht gaan, en niet maar half mee doen om mollig over te komen.
de mol doet ook hartstikke fanatiek mee, maar dan voor 99%, zodat hij net in dat ene procentje kan mollen.
tegenwoordig doet iedereen maar voor 50 % mee (nadja op een olifant, eva en nadja op het vlot en geen drol uitvoeren... en dan ook nog doodleuk zeggen: 'ik hoop hier mee op verdachtmakingen!')
dus men gaat maar voor 50%, zodat het lijkt of ze de opdracht saboteren, en dat ben ik dan wel met je eens... de mol heeft eigenlijk bar weinig meer te doen.
het is niet meer volle mep en de mol die net even niet de volle mep doet, nee, iedereen lummelt maar wat aan in hoop dat er op je gestemd wordt.
tel daarbij alle jokers, vrijstellingen en continue andere leuke "grappen" bij op en het is niet meer te doen voor de kijker.
en dat vind ik dan erg, erg jammer.