Hihi, het was een pure gok en ik had het juist
tja 83? wat zou het anders zijn?
Maar zo zijn er nog "vreemde vogels" Toen Zamorano bij Real Madrid tekende wou hij absoluut het nr 9 Maar (als ik het goed heb) had Mijatovic reeds 9. Toen speelde hij met 18,maar tussen de 1 en de 8 een +
Of het in België en Frankrijk verboden is? Je ziet het er niet,maar ik zou echt niet weten of het al dan niet toegestaan is?
Wat is er nu precies gebeurt in Troyes? Ik was er zelf niet bij,maar na 8 minuten stond het alweer 1-0, in de 56é-57é(of zoiets) minuut stond het plots 3-0(2 doelpunten in evenveel minuten
) toen vlogen er wat vuurpijlen en nog vanalles op het veld,en moest de wedstrijd ff stilgelegd worden. Dus nog een boete erbovenop. Misschien heb je het gisteren gezien op NOS TT? De trainer heeft niet afgewacht, hij heeft zelf ontslag genomen.
Het is (begrijpelijk) 1 hetze rond dat CL-ticket(dat reeds lang zeker moest geweest zijn)
Nu denkt de kapitein ook al aan opstappen,Aruna Dindane(spitsbroeder van Drogba bij Ivoorkust)zou zeker blijven........indien CL gehaald werdt.....
Maar goed,onder druk van de supporters zal men toch deelnemen aan de intertoto,we hoeven maar 1 wedstrijd te spelen(en te winnen) da's wat anders
en we spelen Uefa-cup.