Kansloze loting natuurlijk. Je hebt nameleijk sterke ploegen (Arsenal) waar je weleens een keer van kan winnen perongeluk. Maar Bayern en Atletico zittem daar nog net iets boven.
Hopelijk kun je Rostov de baas en zit EL erin. Dat is na de winterstop een prachtige competitie ook
PSV liep het risico op een loting als deze. Maar heel eerlijk: ik zie wel mogelijkheden.
Bayern München is goed, maar niet zo goed als Real M of Barcelona.
Atletico M is ook goed, maar die kennen we nog van vorig jaar.
En Rostov... daar moet PSV overheen kunnen. Wraak nemen namens Nederland zeg maar...
Wat betreft de ranking van Nederland op de Europese ranglijst heb ik trouwens iets beter nieuws!
Wij staan nu 13e (nog 4 ploegen in de race), Kroatië 14e en Griekenland 15e. Die twee stonden heel dicht achter ons, de verschillen zijn klein. Nu heeft Griekenland na vanavond nog maar 3 (van 5) ploegen over in Europa, maar nog veel belangrijker: de Kroaten hebben na vanavond alleen nog Dinamo Zagreb over in de Champions League. En gezien hun loting... zie ik Kroatië nog maar weinig punten er bij halen voor de ranglijst dit seizoen.
Het moet dus raar lopen wil Kroatië ons voorbij gaan na dit seizoen. En we hebben een voordeeltje ten opzichte van de Grieken. Boven ons hebben de Zwitsers, de Tsjechen en de Turken allen een ploeg verloren vanavond, die hebben alle drie nog drie ploegen over in de competities. Kunnen we dus iets op inlopen!