Ja terwijl die Unnerstal het volgens mij niet slechter kan doen
Was by far een van de drie beste keepers van vorig seizoen. Maar volgens mij is hij nog herstellende van blessure. Robin Ruiter zat op de bank gisteren, wat betekent dat PSV eigenlijk 3 keepers heeft die in principe eerste doelman kunnen zijn. Maar ik verwacht dat Zoet nog verkocht gaat worden. Mag ook wel na zoveel jaar. Maar zoals Niek zegt er moet nog wel wat bij. Minimaal 1, liefst 2 verdedigers en iemand op het middenveld.
Wat ik wel heel fijn vond gisteren was te zien dat het middenveld wat dynamischer was met Guti en Rosario dan met Hendricx. Daar tegenover staat wel dat Guti meer foutjes maakt / meer risico in zijn spel heeft op balverlies (gebeurde gisteren ook 1 keer heel duidelijk). En Sadilek is gewoon geen linksback...
Ideale 11 voor de return voor volgende week is voor mij nu
Unnerstahl
Linksback - Viergever - aankoop - Dumfries
Rosario - Sadilek OF Guti
Bergwijn
Malen Lammers Bruma
Ik heb linksback even linksback genoemd omdat ik van Lato en Boscagli te weinig gezien heb en Boscagli ook nog centraal op de plek van Viergever kan. Sadilek deed het redelijk, maar is geen linksback.
Ze hebben ook nog Sainsbury achterin (alles beter dan Luckassen). Viergever ben ik niet helemaal weg van, maar ik weet niet wat Boscagli centraal achterin kan.
Op het middenveld, je zou hem bijna vergeten, Thomas (niet Gerraint
). Hij heeft nooit kunnen laten zien wat hij kan. Bergwijn is net als Lammers ook geen nummer 10 zoals gisteren.Lammers moet gewoon de eerste spits worden van PSV en Malen naar de flank. Lozano gaat nog weg verwacht ik. Maar PSV wil dan Berghuis... ik snap dat echt nog steeds niet. Investeer dan maar in Stengs, of geef het vertrouwen aan Gakpo...