In België mochten ze allemaal het autokerkhof doen, behalve Stijn die toen een aflevering miste en die geblesseerde dame, die bij Shadia in de auto zat. Ze moesten toen proberen te voorkomen dat de jagers Shadia's auto raakten. Die stond toen vol met bedragen en de bedragen op de zijden van die auto die niet geraakt waren, waren voor de pot. Mol Marc (vergat toen even dat hij mol was)
, die Belgische postman, waarvan mij de naam ontschoten is, Sandra en natuurlijk ook Shadia waren toen geweldig op dreef!! Die Ikea-opdracht vond ik toen ook hilarisch (ja, die met die vijs
)
In Nederland vond ik de mol Elise weer geweldig tijdens die uitparkeerproef, hoe zij die René, die toen ook al wist dat zij de mol was, op de kast kreeg.
Maar de beste molopdracht aller tijden, is toch het geld zoeken in de stad Porto. Alleen scheen er achter de schermen iets niet goed te zijn gegaan tussen kandidaten Dirk en Jantien, wat dus weer jammer was
Voor dit seizoen: Het jeeprijden in de woestijn. Allebei de dames wisten dat Jon de mol was en toch kreeg hij het overzicht en daardoor dat rondjes rijden, hetgeen nu al een klassieker is