Auteur Topic: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011  (gelezen 257237 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #320 Gepost op: 27-01-2011, 19:57:08 »

Trouwens, het is wel grappig om te zien dat er nog zoveel mensen op Anna stemmen, terwijl ze toch de vrijstelling voor deze executie al op zak heeft.

Dat is pas volgende aflevering, toch? Hanna's vrijstelling was voor aflevering 3, en ze vloog er in nr. 2 al uit. Dus een vrijstelling voor afl. 5 is niet voor afl. 4.
Tell me what your telescope says

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #321 Gepost op: 27-01-2011, 20:23:18 »
Ah inderdaad. Hmm, zou dan sneu voor haar zijn. Komt door die ophef van vandaag dan dat ik de tel kwijt raakte.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #322 Gepost op: 27-01-2011, 20:35:56 »
Kunnen jullie dan niet zien wie wanneer heeft gestemd? Wij zien precies wanneer wij voor het laatst gestemd hebben. Ik blijk dus gisteren om 9.32 mijn stem te hebben veranderd...

Per aflevering worden de stemmen opgeslagen inclusief het tijdstip van stemmen. Als je je stem verandert binnen een aflevering worden de oude stemmen van die aflevering overschreven. Het is dus niet na te gaan wat de eerdere stemmen van die persoon van die aflevering waren.
Geniet nooit met mate...

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #323 Gepost op: 27-01-2011, 21:29:17 »
het was dus juist.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #324 Gepost op: 27-01-2011, 21:33:53 »
Wel grappig, de eerste 3 afvallers waren bij mijn eerste voorspelling de 3 finalisten, respectievelijk De Verliezer, De Winnaar en De Mol. ;D
🜃

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #325 Gepost op: 27-01-2011, 21:34:58 »
Ik heb de info niet gehoord dus ik heb mijn afvaller Karin fout.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #326 Gepost op: 27-01-2011, 21:35:57 »
Ik heb de info niet gehoord dus ik heb mijn afvaller Karin fout.
meer dan de helft had het niet gehoord ::jaja::
dus zo'n extreme invloed heeft het niet op de pool
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #327 Gepost op: 27-01-2011, 21:37:54 »
uitslag volgt morgen.
Opnieuw stemmen ook
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #328 Gepost op: 27-01-2011, 21:38:42 »
Per aflevering worden de stemmen opgeslagen inclusief het tijdstip van stemmen. Als je je stem verandert binnen een aflevering worden de oude stemmen van die aflevering overschreven. Het is dus niet na te gaan wat de eerdere stemmen van die persoon van die aflevering waren.
Ik zeg ook niet dat je naar de vorige stemmen moet gaan, maar je kunt dus wel gewoon de tijd van de laatste wijzinging zien! Dat was dus mijn vraag!

Overigens heb ik wel voor het eerst dit jaar de afvaller goed voorspeld!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #329 Gepost op: 27-01-2011, 21:39:38 »
Hmm ik had Miryanna een aantal dagen geleden al ingevuld in de pool en de hele twittermania niet meegekregen. Toch een beetje een smet op de pool wat mij betreft. Van mij mag de vraag best eenmalig geschrapt worden als er in de laatste paar uur veel mensen plotseling zijn geswitched  ::niet-ok:: Anderzijds zal het idd niet heel veel invloed hebben op de uiteindelijke ranglijst.

Ach we zullen zien wat er wordt beslist  ::vergroot::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #330 Gepost op: 27-01-2011, 21:40:53 »
Ik vind dat de vraag wie de afvaller is geskipt moet worden...
Dit is mijn eerste post vandaag puur omdat na het lekken ik alle sociala media heb ontweken =D en dus de afvaller fout had...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #331 Gepost op: 27-01-2011, 21:41:58 »
Ik zeg ook niet dat je naar de vorige stemmen moet gaan, maar je kunt dus wel gewoon de tijd van de laatste wijzinging zien! Dat was dus mijn vraag!

Klopt dat zei je ook niet, maar iemand anders stelde dat wel voor, als ik me niet vergis. Vandaar dat ik dat nog even als extra info gaf. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #332 Gepost op: 27-01-2011, 21:43:03 »
Ja lap, gisteren afvaller Miryanna (die ik daar al een paar afleveringen had staan) in Karin veranderd. Maar ik ben wel trots op mezelf dat ik besloot niet naar de spoiler te kijken. Heb gewoon lekker in spanning gezeten net. ::trots::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #333 Gepost op: 27-01-2011, 21:48:26 »
Ik heb de spoiler ook niet gezien. Maar met Miryanna exit ga ik heel veel plekken zakken, had haar 1x als mol en 3x als winnaar. :-X

Offline rickyutrecht

  • Forumlid
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #334 Gepost op: 27-01-2011, 21:53:15 »

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #335 Gepost op: 27-01-2011, 21:58:06 »
In eerste instantie was mijn reactie ook: skippen die vraag, want zo is het niet meer eerlijk. Maar zonet bedacht ik me dat mensen ook vaak gebruik maken van twitter info (wie twitterde wanneer weer), versprekingen, geruchten over mensen die op een bepaalde datum ergens zijn gespot, etcetera. Natuurlijk was deze spoiler een stuk duidelijker, maar waar leg je dan de grens? Wanneer is een spoiler zo groot, dat hij als onrechtmatig wordt gezien en de pool er dus op aangepast moet worden? Lijkt me lastig om dat per keer te bepalen en daarom lijjkt het me het beste om de pool niet aan te passen.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2011, 23:10:37 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #336 Gepost op: 27-01-2011, 22:05:12 »
Had het dus goed de afvaller en dat zonder spoiler! En t koste niet eens moeite, wilde t gewoon niet weten.
Dus het was erug spannend... ::ok::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #337 Gepost op: 27-01-2011, 22:05:43 »
Ik vind het ook zeer positief dat er een heleboel gewoon eerlijk zijn geweest en hun pool niet hebben aangepast! ::confettie::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #338 Gepost op: 27-01-2011, 22:11:54 »
Oke, ik was vandaag op het strand en heb alles gemist (mijn mond hing dus ook echt bij m'n tenen toen ik het zojuist hoorde op de chat). Maar ik had Miryanna oprecht al dagen als afvaller in de pool. Ik zat dan ook juichend op de bank - volstrekt onwetend over dat het was uitgelekt. Hoe wordt de pool nu berekend?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #339 Gepost op: 27-01-2011, 22:18:19 »
(Ik zal hier na de uitzending nog verder op in gaan, als de kans om iets te spoilen weg is.)
Ik had het dus allemaal al gezien voor ik er erg in had, en baal er van. En ik ben dus vanmiddag geswitched. Wat ik zo pas niet wist te verwoorden zonder te spoilen is dat ik gisternacht 50-50 zat te twijfelen tussen Miryanna en Karin. Ik ben deze week, zo ver mijn geheugen mij niet in de steek laat, begonnen met Miryanna als afvaller toen geswitched naar Karin en gisteravond was het 50-50, alleen Karin stond al. Zoals ik in de vorige post zei, beslis ik pas vlak voor de sluiting van de pool echt hoe ik hem invul. Als het filmpje niet bestaan had was er ook een zeer reële kans dat ik geswitched was.
De switch die ik gemaakt heb smaakt nu heel zuur, maar wou mij ook niet vastleggen op een eerder ingevulde pool waar ik nog heftig over aan het twijfelen was en had besloten nog een definitieve beslissing te nemen.

Dit is niet bedoelt om de beslissing te beinvloeden, maar omdat ik in mijn vorige post zij dit nog nader toe te lichten. Ik heb vrede met welke beslissing dan ook. Hoop dit gedoe snel te kunnen vergeten en dat het nooit meer gebeurd. Ik heb de aflevering echt veel minder intens beleeft dan normaal.