Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Totaal aantal stemmen: 34
Lukie en D*N, het spijt me, maar wegens praktische omstandigheden kunnen jullie morgen niet binnen op de Molfandag
Addie ik had bij mijn aanmelding alles al verstuurd (liedje + tekst) hoeft toch niet nog een keer ?
ben benieuwd waar jij zo snel een nieuwe molfandag quiz vandaan haalt
Alle PB's zijn verstuurd, hopelijk krijg ik geen boze dreigmails . Molcrazy, bedankt voor het loten!Jullie hebben nog 2 weken de tijd op het liedje en het stukje tekst in te sturen. Inschrijvingen sluiten dus op zaterdag 31 maart, middernacht dan moet alles ingeleverd zijn.Andere mensen die zich nog niet hebben aangemeld kunnen zich aanmelden, als het maar niet een van de volgende landen betreft:- Estland- UK- Zweden- Finland- Ierland- Nederland- België- Duitsland- Frankrijk- Zwitserland- Tsjechië- Denemarken- Algerije- Griekenland- Armenië- Kosovo- Spanje
zo, ik sta er ook tussen
Je hebt gekozen voor D*nemarken?
KOEKOE SIVLERMAIDEN
ja potverdrie.. ik zat nog te denken om sneaky mee te doen; of niet mee te doen maar (zo lang het kon) doen alsof ik mee zou doen.. tot zo ver die mogelijkheden
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
928 gasten en 7 vaste bezoekers