Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 104938 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De komende aflevering
« Reactie #280 Gepost op: 25-02-2012, 16:54:11 »
Als ik dat plaatje zie begint het wel enorm te kriebelen bij me: wat zou het ge-wel-dig zijn als straks Hadewych naar voren stapt om zich als Mol bekend te maken... ::oink:: ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De komende aflevering
« Reactie #281 Gepost op: 25-02-2012, 17:40:48 »
Kriebels! Komt de promo voor aflevering 9 ook ergens op youtube? ::ok::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: De komende aflevering
« Reactie #282 Gepost op: 25-02-2012, 17:42:02 »
Als ik dat plaatje zie begint het wel enorm te kriebelen bij me: wat zou het ge-wel-dig zijn als straks Hadewych naar voren stapt om zich als Mol bekend te maken... ::oink:: ::jaja::

Ik ben benieuwd hoe alles dan gaat verlopen.
Aflevering 9 begint dan eerst met een opdracht. Ze gaan slapen en de volgende ochtend is Liesbeth ontvoerd ( opdracht 2).
De rest van de dag is dan gevuld met de test en ontknoping. (Cliffhanger.) Dus waarschijnlijk zien we de verliezer/winnaar dit jaar ook niet van ten voren.
Aflevering 10 begint dan met reünie en en de werkelijke ontknoping en molacties/hints.

EDIT: Waarschijnlijk zien we aan het einde van de aflevering toch WEL de verliezer. Vorig jaar werd Soundos ook bekend gemaakt aan het einde van aflevering 9.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2012, 17:45:56 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De komende aflevering
« Reactie #283 Gepost op: 25-02-2012, 17:52:41 »
EDIT: Waarschijnlijk zien we aan het einde van de aflevering toch WEL de verliezer. Vorig jaar werd Soundos ook bekend gemaakt aan het einde van aflevering 9.

Dat denk ik ook, gezien de Roodshow-hint. En dan zien we in aflevering 10 vast wie de klok terugzette, net zoals we vorig jaar Patrick in de bus zagen, tegelijk met de Mol die naar voren stapt.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2012, 17:56:49 door Heinz »

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #284 Gepost op: 25-02-2012, 18:00:17 »
Ik hoorde in de promo van vandaag het nummer "time" er doorheen. Betekent dat dat ze weer die muziek gebruikt hebben :D?

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #285 Gepost op: 25-02-2012, 19:04:46 »
LLeuke frames in die promo!! Kan iemand hem op youtube of torrent zetten?

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #286 Gepost op: 25-02-2012, 21:34:39 »
Dat denk ik ook, gezien de Roodshow-hint. En dan zien we in aflevering 10 vast wie de klok terugzette, net zoals we vorig jaar Patrick in de bus zagen, tegelijk met de Mol die naar voren stapt.

Dat verwacht ik ook. Maar ... ik hoop desondanks dat we dit jaar wel weer de reactie van de winnares/verliezer te zien krijgen, zeker als Hadewych de Mol is ... ik verwacht dan toch een soort van Regina-taferelen. Vorig jaar was dit niet echt te zien, een beetje op de achtergrond, maar het zal voor Soundos niet echt een verrassing zijn geweest. Maar bijvoorbeeld in 2007 zagen we dit ook niet, en met twee verliezers die op de verkeerde Mol zaten is dat imho eeuwig zonde.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #287 Gepost op: 25-02-2012, 22:21:57 »
Ik citeer mezelf nog maar eens, aangezien het nu voor de komende aflevering is.

In de TV-Guide van de tv staat:
"De laatste drie kandidaten van dit seizoen komen voor een verrassing te staan bij het ontwaken op een haciënda. Het is maar de vraag of ze allemaal op tijd zullen zijn voor de grootste beproeving: de allerlaatste test die zal uitmaken wie de verliezer en wie de winnaar is van dit seizoen."


Die verrassing lijkt me nu wel duidelijk: Liesbeth is ontvoerd. Maar het tweede deel is interessanter, zouden ze echt op tijd moeten komen voor de allerlaatste test. Het zou wel geniaal zijn als ze eerst nog de plek waar ze de test moeten maken moeten vinden en dat dat bij de tijd van de test wordt gerekend.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De komende aflevering
« Reactie #288 Gepost op: 25-02-2012, 22:38:50 »
Ik denk dat de 'ontvoering' de enige opdracht is. In de finale begint de test vaak al na een half uurtje.
Zou dit dan ook de opdracht zijn met dat busje uit de leader dat al toeterend voorbij komt?
Edit: ja dus.

Was het maar donderdag :) Wel weer leuk bedacht die laatste opdracht met de ontvoering. Zouden ze de mol ontvoeren? Of zou de mol dan bij hade en AM zitten
« Laatst bewerkt op: 25-02-2012, 22:41:05 door mollenvanger21 »

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: De komende aflevering
« Reactie #289 Gepost op: 25-02-2012, 22:52:46 »
Als ik dat plaatje zie begint het wel enorm te kriebelen bij me: wat zou het ge-wel-dig zijn als straks Hadewych naar voren stapt om zich als Mol bekend te maken... ::oink:: ::jaja::

Ik hoop dat al vanaf aflevering 2. ::rofl::
Maar we zullen zien. ::jaja:: Zo nieuwsgierig.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De komende aflevering
« Reactie #290 Gepost op: 25-02-2012, 22:57:35 »
Dat denk ik ook, gezien de Roodshow-hint. En dan zien we in aflevering 10 vast wie de klok terugzette, net zoals we vorig jaar Patrick in de bus zagen, tegelijk met de Mol die naar voren stapt.
Inderdaad, dat lijkt me wel het mooiste als ze het zo monteren dat we weer zo'n flashback krijgen en dan of zien aan wie Art zijn ja knikje gaf in de auto, of dat we iemand de afstandsbediening zien pakken en in de camera zegt: 'ik ben de mol'

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #291 Gepost op: 25-02-2012, 22:58:21 »
Ik citeer mezelf nog maar eens, aangezien het nu voor de komende aflevering is.

Die verrassing lijkt me nu wel duidelijk: Liesbeth is ontvoerd. Maar het tweede deel is interessanter, zouden ze echt op tijd moeten komen voor de allerlaatste test. Het zou wel geniaal zijn als ze eerst nog de plek waar ze de test moeten maken moeten vinden en dat dat bij de tijd van de test wordt gerekend.

Zeg maar als de fabriek in seizoen 6?

Nee, ik denk dat het een soort peking expres wordt, kom zo snel met zijn drietjes aan bij Art, dan verdienen ze geld. Maar daar moeten ze eerst nog wel Liesbeth voor vinden. Eenmaal bij Art maken ze de test.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #292 Gepost op: 25-02-2012, 23:11:54 »
Zeg maar als de fabriek in seizoen 6?

Nee, ik denk dat het een soort peking expres wordt, kom zo snel met zijn drietjes aan bij Art, dan verdienen ze geld. Maar daar moeten ze eerst nog wel Liesbeth voor vinden. Eenmaal bij Art maken ze de test.

Dat denk ik ook, en gezien de stand van de pot zou dat wel eens een behoorlijk bedrag kunnen zijn...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #293 Gepost op: 25-02-2012, 23:12:48 »
Dat denk ik ook, en gezien de stand van de pot zou dat wel eens een behoorlijk bedrag kunnen zijn...

€10.000,-  ::rofl::
Om toch nog maar even de pot rond de 20.000 te krijgen :P

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #294 Gepost op: 25-02-2012, 23:15:31 »
Stiekem heeft de redactie er zelf voor gezorgd dat de pot laag bleef.. Ook bij de onderhandelingsopdracht.. Eigenlijk was het 3 rood, 2 groen, maar de redactie heeft een rode stem omgewisseld voor een groene, zodat de pot leeg zou gaan.. In het kader van bezuinigingen :)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #295 Gepost op: 25-02-2012, 23:21:18 »
Stiekem heeft de redactie er zelf voor gezorgd dat de pot laag bleef.. Ook bij de onderhandelingsopdracht.. Eigenlijk was het 3 rood, 2 groen, maar de redactie heeft een rode stem omgewisseld voor een groene, zodat de pot leeg zou gaan.. In het kader van bezuinigingen :)
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: De komende aflevering
« Reactie #296 Gepost op: 26-02-2012, 00:41:38 »
Stiekem heeft de redactie er zelf voor gezorgd dat de pot laag bleef.. Ook bij de onderhandelingsopdracht.. Eigenlijk was het 3 rood, 2 groen, maar de redactie heeft een rode stem omgewisseld voor een groene, zodat de pot leeg zou gaan.. In het kader van bezuinigingen :)

 ::rofl::   ::rofl::
You made my day. ::bravo::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #297 Gepost op: 26-02-2012, 09:08:15 »
Stiekem heeft de redactie er zelf voor gezorgd dat de pot laag bleef.. Ook bij de onderhandelingsopdracht.. Eigenlijk was het 3 rood, 2 groen, maar de redactie heeft een rode stem omgewisseld voor een groene, zodat de pot leeg zou gaan.. In het kader van bezuinigingen :)
Zat ik ook al aan te denken ::tandpastasmiley::

Offline justin98

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #298 Gepost op: 26-02-2012, 12:59:11 »
Die ontvoering doet me juist denken aan seizoen 3, toen Kerstin ontvoerd werd, en de andere kandidaten haar door middel van twee sleutels, die ze met hints konden vinden, moesten bevrijden binnen de tijd.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #299 Gepost op: 26-02-2012, 13:27:42 »
Die ontvoering doet me juist denken aan seizoen 3, toen Kerstin ontvoerd werd, en de andere kandidaten haar door middel van twee sleutels, die ze met hints konden vinden, moesten bevrijden binnen de tijd.

Inderdaad! Daar zat ik ook aan te denken  ;)