Auteur Topic: MolMailQuiz  (gelezen 58323 keer)

Offline Droogkloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMailQuiz
« Reactie #160 Gepost op: 15-02-2012, 19:52:08 »
Gefeliciteerd! Ik heb de finale quiz nog nooit gedaan dus ik zou niet weten wat handig is om te weten.

Ben ik de enige trouwens die de uitslag van afgelope week niet kan zien?

Nee ik kan het ook niet zien :(

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: MolMailQuiz
« Reactie #161 Gepost op: 20-02-2012, 20:57:02 »
Deze week ging hij vrij vlot bij mij. Meer mensen?
...óf niet!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMailQuiz
« Reactie #162 Gepost op: 21-02-2012, 18:42:49 »
de nieuwe quiz is super makkelijk
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolMailQuiz
« Reactie #163 Gepost op: 21-02-2012, 21:50:46 »
Deze week ging hij vrij vlot bij mij. Meer mensen?
Ik heb hem vandaag nog even in mijn middagpauze gemaakt en was inderdaad erg goed te doen, al moest ik het meeste wel nazoeken. Ik wist alleen niet helamaal wat ik als antwoord moest invullen en heb de naam van de stad maar gedaan.

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: MolMailQuiz
« Reactie #164 Gepost op: 21-02-2012, 21:52:45 »
Ik heb hem vandaag nog even in mijn middagpauze gemaakt en was inderdaad erg goed te doen, al moest ik het meeste wel nazoeken. Ik wist alleen niet helamaal wat ik als antwoord moest invullen en heb de naam van de stad maar gedaan.

Bedoel je bij de nieuwe quiz? Je moest toch het aantal provincies in een bepaald land noemen? Of ben ik nu in de war?  ???
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolMailQuiz
« Reactie #165 Gepost op: 21-02-2012, 21:53:58 »
Bedoel je bij de nieuwe quiz? Je moest toch het aantal provincies in een bepaald land noemen? Of ben ik nu in de war?  ???
Over de nieuwe quiz nog niet posten hier aub.

Ik denk trouwens dat Rat het over die van vorige week heeft.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolMailQuiz
« Reactie #166 Gepost op: 21-02-2012, 21:54:52 »
Bedoel je bij de nieuwe quiz? Xx xxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxx xxxxxxx xxxx xxxxxx? Of ben ik nu in de war?  ???
Ik denk trouwens dat Rat het over die van vorige week heeft.
Klopt!

Ik vermoed eigenlijk dat als ik hem op dinsdag speel ik geen kans meer heb om te winnen, maar ik vind het wel leuk om hem nog even gedaan te hebben. Ik heb er al te veel gemist dit jaar.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2012, 21:57:24 door Rat »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: MolMailQuiz
« Reactie #167 Gepost op: 21-02-2012, 21:55:43 »
Ik heb hem vandaag nog even in mijn middagpauze gemaakt en was inderdaad erg goed te doen, al moest ik het meeste wel nazoeken. Ik wist alleen niet helamaal wat ik als antwoord moest invullen en heb de naam van de stad maar gedaan.
Als je de goede link had gevonden en het filmpje vond was een deel weggebliept. De vraag was: Wat wordt er daar gezegd?
Nadja waande zich in een
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: MolMailQuiz
« Reactie #168 Gepost op: 21-02-2012, 21:56:41 »
Klopt!

Oh, die heb ik niet gemaakt. Sorry! En I will  :-X!
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolMailQuiz
« Reactie #169 Gepost op: 21-02-2012, 21:58:17 »
Als je de goede link had gevonden en het filmpje vond was een deel weggebliept. De vraag was: Wat wordt er daar gezegd?
Nadja waande zich in een
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Owww :\'( Het filmpje had ik wel gevonden, maar ik had geen geluid aanstaan op mijn werk. :P

Offline invmat

  • Forumlid
Re: MolMailQuiz
« Reactie #170 Gepost op: 21-02-2012, 22:53:08 »
Die van vandaag was niet heel moeilijk gelukkig, ik zal er verder niets over zeggen.

Trouwens jongens, kan iemand mij uitleggen hoe de winnaar nu bepaald wordt? Wordt er onder alle juiste inzendingen random iemand getrokken of gaat het op tijd (dus wie snelste is)? Als dat tweede het geval is, is het dan waar dat als je webpagina verlaat de klok niet meer doorgaat? Dat zou namelijk erg lame zijn...

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMailQuiz
« Reactie #171 Gepost op: 21-02-2012, 23:52:24 »
Die van vandaag was niet heel moeilijk gelukkig, ik zal er verder niets over zeggen.

Trouwens jongens, kan iemand mij uitleggen hoe de winnaar nu bepaald wordt? Wordt er onder alle juiste inzendingen random iemand getrokken of gaat het op tijd (dus wie snelste is)? Als dat tweede het geval is, is het dan waar dat als je webpagina verlaat de klok niet meer doorgaat? Dat zou namelijk erg lame zijn...

ik hoop het eerste. want anders kan iemand 2 accounts aanmaken en zo met het ene account de quiz maken. en daarna pas met het andere account de quiz openen en zo binnen 3 seconde de quiz inleveren
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: MolMailQuiz
« Reactie #172 Gepost op: 27-02-2012, 22:32:16 »
Die van deze week is zeker te doen, alleen jammer dat de computer niet meewerkte,,, >:(
...óf niet!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMailQuiz
« Reactie #173 Gepost op: 27-02-2012, 22:36:27 »
Trouwens jongens, kan iemand mij uitleggen hoe de winnaar nu bepaald wordt? Wordt er onder alle juiste inzendingen random iemand getrokken of gaat het op tijd (dus wie snelste is)? Als dat tweede het geval is, is het dan waar dat als je webpagina verlaat de klok niet meer doorgaat? Dat zou namelijk erg lame zijn...

Nee volgens mij gaat het om de snelste tijd. Degene die het snelst het juiste antwoord heeft ingestuurd wint.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMailQuiz
« Reactie #174 Gepost op: 28-02-2012, 08:23:37 »
Dan kun je met een dubbelaccount altijd in 1 seconde het antwoord geven. Dus ik denk dat ze gewoon loten uit de goede antwoorden.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMailQuiz
« Reactie #175 Gepost op: 28-02-2012, 09:34:48 »
Dan kun je met een dubbelaccount altijd in 1 seconde het antwoord geven. Dus ik denk dat ze gewoon loten uit de goede antwoorden.

Ja maar wat heeft die klok dan voor nut? Teminste er loopt een tijd mee toch?, Ik doe dit jaar niet meer mee, heb vorig jaar mee gedaan en sloeg dit jaar over.
En het lijkt mij best wel lullig dat iemand snel is en binnen 5 minuten het antwoord weet, dan iemand anders die rustig er een half uur tot een uur over doet..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMailQuiz
« Reactie #176 Gepost op: 28-02-2012, 11:28:52 »
een kennis van mij heeft twee avro accounts, zelf vind ik het behoorlijk flauw.
hij lost met een account het antwoord op(en verzend het antwoord) en met de ander stuurt hij het antwoord heel snel door. Hij doet dit al sinds deze quiz er is en hij is nog nooit week winnaar geworden, dus ze zullen misschien wel naar de ip adressen kijken ofzo? al kan dit wel gemeen zijn als je met het hele gezin de quiz meespeelt (apart van elkaar) en dus met meerdere mensen de quiz op een ip adres speelt.
maar ze zullen dat op een of andere manier wel regelen....
en weer ondergronds......

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolMailQuiz
« Reactie #177 Gepost op: 28-02-2012, 12:09:55 »
Ongeloofwaardige tijden worden eruit gefilterd. Dus als iedereen er 10 minuten over doet gaat niet iemand winnen die er 1 minuut over deed.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: MolMailQuiz
« Reactie #178 Gepost op: 28-02-2012, 17:29:48 »
Citaat
Je staat op het punt de Wie is de Mol? quiz te starten.
Zodra je op de knop "START DE QUIZ" klikt gaat de tijd lopen. Speel de quiz in de snelste tijd en kijk de volgende keer of je een groen scherm krijgt!
SUCCES!

Jammer dat je je scherm niet meer kan checken :(
...óf niet!

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMailQuiz
« Reactie #179 Gepost op: 28-02-2012, 17:33:24 »
die van deze week (dus die wat vandaag is begonnen) is echt easy!
en weer ondergronds......