Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 110950 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #60 Gepost op: 29-01-2012, 23:59:36 »
Het was een sms van Anton, maar die was niet zo direct als jij het nu schetst.

Een vragenvuur is trouwens leuk, maar verwacht niet te veel van Anton (en JP). Hij is beroepsgeheimhouder, en dat lijkt me echt niet altijd makkelijk. Het is ongelooflijk sympathiek en tof dat hij zoveel moeite doet om ons toch van wat inside informatie te zien. Als hij dan een keer ergens omheen draait is dat zijn goed recht. We hebben uiteindelijk alleen maar geluk dat we iemand kennen die onze prangende vragen kan beantwoorden. ::ok::
Geheimhouden raak je echt vrij snel aan gewend als ik uit eigen ervaring spreek, vooral als je een paar collega's hebt waarmee je er wel over kan praten. Al heb ik gelukkig geen last van tientallen mensen die om mij heen samenscholen om mij uit te horen tijdens fandagen. Ik vind Anton trouwens ook een heel toffe gast.

Online Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragenvuur
« Reactie #61 Gepost op: 30-01-2012, 00:56:31 »
Anton gaf vorig jaar een interview ;)
2024: wie is de Mol?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur
« Reactie #62 Gepost op: 1-02-2012, 12:09:17 »
Vraag aan de productie: waren jullie niet bang om in Ijsland, maar vooral in Spanje door 'het publiek' ontdekt te worden?
Ich bin ein Bärliner!

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #63 Gepost op: 1-02-2012, 12:34:21 »
Vraag: hadden Marit en William inderdaad de test het slechtst gemaakt? (als dat niet al tijdens het programma wordt beantwoord, dus als niet één van hen beiden de mol is)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #64 Gepost op: 1-02-2012, 19:18:03 »
Vraag: hadden Marit en William inderdaad de test het slechtst gemaakt? (als dat niet al tijdens het programma wordt beantwoord, dus als niet één van hen beiden de mol is)
Betere vraag (want opener):

Op basis waarvan is gekozen om juist Marit en William niet te laten meedoen met de onderhandelingen?

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #65 Gepost op: 1-02-2012, 20:04:50 »
Wordt het Twitter-account @IkBenDeMol echt beheerd door 'de Mol', of zitten er programmamakers achter?
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Vragenvuur
« Reactie #66 Gepost op: 1-02-2012, 21:49:23 »
Wordt het Twitter-account @IkBenDeMol echt beheerd door 'de Mol', of zitten er programmamakers achter?
Waarschijnlijk de programmamakers, maar ik denk niet dat ze dit gaan antwoorden op het Vragenvuur. Het moet natuurlijk wel "echt" lijken...

Niet dat WIDM nep is ofzo, maar sommige dingen moet je nou eenmaal aan de productie overlaten om de kans op fouten kleiner te maken.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #67 Gepost op: 1-02-2012, 22:15:36 »
Waarschijnlijk de programmamakers, maar ik denk niet dat ze dit gaan antwoorden op het Vragenvuur. Het moet natuurlijk wel "echt" lijken...

Niet dat WIDM nep is ofzo, maar sommige dingen moet je nou eenmaal aan de productie overlaten om de kans op fouten kleiner te maken.

Daar zullen ze inderdaad de waarheid niet over spreken ben ik bang. Wij zaten eens met
1. De mol (Kim)
2. JP
in één ruimte en ze waren tegelijk met hun telefoon bezig op het moment dat IkBenDeMol een tweet plaatste ;-) Maar nee, ik geloof er echt hélemaal niks van dat de mol dit zelf zou doen. Echt niet. Maar vragen staat vrij natuurlijk. Daar is dit topic voor.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #68 Gepost op: 5-02-2012, 09:23:07 »
Hij ligt voor de hand maar:

Marit, in welke tunnelvisie zat jij nou?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragenvuur
« Reactie #69 Gepost op: 5-02-2012, 09:36:46 »
Aan Hadewych: hoeveel lagen kleding heb je NU aan (18 maart).....?

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Vragenvuur
« Reactie #70 Gepost op: 5-02-2012, 09:38:54 »
Als de executie bij aflevering 4 wel door was gegaan, was er dan een aflevering minder geweest of was er dan bij een andere aflevering niemand afgevallen?
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragenvuur
« Reactie #71 Gepost op: 5-02-2012, 10:01:25 »
die vraag zal makkelijk te beantwoorden zijn. Het is een kwestie van berekenen, maar je stelt hem aan de makers, dus.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #72 Gepost op: 5-02-2012, 11:48:01 »
Aan de makers: vanwaar de keuze om vanuit IJsland naar Spanje te gaan? In seizoen 9 gaf Pieter-Jan nog aan in Noord-Ierland: we gaan de kruisvaarders achterna. Is de achterliggende reden nu soms geweest: de vikingen achterna?

Aan Hadewych: in aflevering 5, bij de western-opdracht kwam je aanzetten met een hoed die zo door kan voor cowboyhoed. Voorkennis, puur toeval of?  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #73 Gepost op: 5-02-2012, 19:10:13 »
Of zullen we voor de grap de vraag stellen die alle niet-mollers stellen wanneer ik het concept van het programma uitleg: 'Maar wat als de Mol de test het slechtste maakt en naar huis moet?'
... Eh, nee.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragenvuur
« Reactie #74 Gepost op: 5-02-2012, 19:12:28 »
Geloof het of niet, er zijn nog steeds hele volksstammen die daarin geloven.


Aan iedereen die mee was naar IJsland: hebben jullie nog wat  kronen vor mij om te wisselen?
« Laatst bewerkt op: 6-02-2012, 15:56:43 door Bodejos »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #75 Gepost op: 6-02-2012, 14:22:01 »
Anne Marie&Tim, hadden jullie bij het zoeken naar de straatnaam de afspraak dat de ene rechts de bordjes zou aflezen en de ander links?

* Dit is een vraag nav. een aantal molloten die denken dat Tim het bordje onnodig vond. Dat lijkt mij onmogelijk aangezien ze simultaan links-rechts zoeken naar het straatnaambord... alsof ze dit al op vele eerdere kruisingen ook zo deden: ze leken beiden te verwachten waar een bordje "hoort te hangen", kijken simultaan op naar een bepaalde hoogte, dus dan is het onmogelijk op kruispunt 10 ofzo dat ze de straat voorbij zouden lopen zonder eerst te checken hoe die straat nu eigenlijk heet.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Vragenvuur
« Reactie #76 Gepost op: 8-02-2012, 15:15:32 »
Waarom worden de telefoons niet meer ingenomen?
...óf niet!

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #77 Gepost op: 8-02-2012, 16:52:39 »
Waarom worden de telefoons niet meer ingenomen?

Zal wel gewoon buiten beeld gebeurd zijn, denk ik. We hebben toch ook niet gezien dat ze molboekjes kregen? Da's vaak tegelijkertijd.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #78 Gepost op: 8-02-2012, 16:58:53 »
Zal wel gewoon buiten beeld gebeurd zijn, denk ik. We hebben toch ook niet gezien dat ze molboekjes kregen? Da's vaak tegelijkertijd.

Precies andersom: telefoons hoefden waarschijnlijk niet ingeleverd en molboekjes kregen ze niet. ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #79 Gepost op: 8-02-2012, 17:00:40 »
Waarom worden de telefoons niet meer ingenomen?
goede vraag! ben ik ook nieuwsgierig naar.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.