Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 120363 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #140 Gepost op: 3-02-2012, 12:28:19 »
Hihi, het lijkt net of er Saint Quentin op dat shirt staat, maar dat staat er niet? Er staat Sanit Qunetni ofzo :)

Ja dat zat ik me dus ook net te bedenken.
De woorden staan duidelijk gehusseld. Stegol, let's go?  :P

Misschien moeten we husselen (naam afl: Van achter naar voren?)


Citaat
San Quentin State Prison (SQ)

San Quentin State Prison is a California Department of Corrections and Rehabilitation state prison for men in unincorporated San Quentin, Marin County, California, United States. Opened in July 1852, it is the oldest prison in the state. California's only death row for male inmates, the largest in the United States, is located at the prison.[2][3] It has a gas chamber, but since 1996, executions at the prison have been carried out by lethal injection. The prison has been featured on film, video, and television; is the subject of many books; has hosted concerts; and has housed many notorious inmates.

http://en.wikipedia.org/wiki/San_Quentin_State_Prison

Edit: Er bestaat kennelijk ook nog een abt van Saint-Quentin, en het is een plaats in Frankrijk.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2012, 12:34:06 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 5
« Reactie #141 Gepost op: 3-02-2012, 12:30:22 »
Deze aflevering kiest William Annemarie uit voor het duel, naar eigen zeggen omdat hij haar uit wil testen want mensen verdenken haar.  (was overigens sowieso een slimme keuze om haar te kiezen, want ze had ervoor nog niks verdiend)
Nog een reden om William niet te verdenken. De mol zou voor Frits gaan en hem al zijn geld afhandig maken met dat laatste duel...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #142 Gepost op: 3-02-2012, 12:34:44 »
Nog een reden om William niet te verdenken. De mol zou voor Frits gaan en hem al zijn geld afhandig maken met dat laatste duel...

Schiet lekker op met dat geld van Frits :

Frits (pakte zelf)
Liesbeth (liet hem lopen met dat geld)
William (daagde Frits niet uit)

Zo. Nog 3 te gaan  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 5
« Reactie #143 Gepost op: 3-02-2012, 12:36:14 »
Ja dat zat ik me dus ook net te bedenken.
De woorden staan duidelijk gehusseld. Stegol, let's go?  :P

Misschien moeten we husselen (naam afl: Van achter naar voren?)

Op de achterkant en mouwen staat ook tekst. En in HD zijn de kleine lettertjes op de voorkant vast ook goed te lezen.

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #144 Gepost op: 3-02-2012, 12:36:43 »
Schiet lekker op met dat geld van Frits :

Frits (pakte zelf)
Liesbeth (liet hem lopen met dat geld)
William (daagde Frits niet uit)

Zo. Nog 3 te gaan  ;D

Is er wel een mol mee? ::rofl::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 5
« Reactie #145 Gepost op: 3-02-2012, 12:37:56 »
Het zal me niets verbazen als hier een hint in zit. Niet voor niets wordt niet efficiënt hoofdletters gebruikt voor de landen.

IJslands paard
IJslands schaap
Spaanse stier
Spaanse ezels
Nederlandse koe
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Aflevering 5
« Reactie #146 Gepost op: 3-02-2012, 12:41:20 »
Is het wiskundig gezien mogelijk deze berekening "van achter naar voor" te doen :p!??

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #147 Gepost op: 3-02-2012, 12:41:49 »
Op de achterkant en mouwen staat ook tekst. En in HD zijn de kleine lettertjes op de voorkant vast ook goed te lezen.

Oh ok een gewone merknaam dus dat Stegol.  ;D
Bekt niet echt lekker imo maar ok.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline joris75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Trust Nobody
Re: Aflevering 5
« Reactie #148 Gepost op: 3-02-2012, 12:42:40 »
Het zal me niets verbazen als hier een hint in zit. Niet voor niets wordt niet efficiënt hoofdletters gebruikt voor de landen.

IJslands paard
IJslands schaap
Spaanse stier
Spaanse ezels
Nederlandse koe

Waar zie jij een hint met hoofdletters dan?
Mensen moeten harder gaan rijden, dan zijn ze sneller van de weg, dus zijn er minder files.

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Aflevering 5
« Reactie #149 Gepost op: 3-02-2012, 12:43:50 »
Oh ok een gewone merknaam dus dat Stegol.  ;D
Bekt niet echt lekker imo maar ok.  :P


Klinkt als Smeagol ;)...

Offline Jeaujeau

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #150 Gepost op: 3-02-2012, 12:44:06 »
Ga ik je weer quoten ;D
Ikzelf wist ook de muziek en dacht ook dat 'once upon a time in the west' erbij hoorde, dus ik vond het helemaal niet gek dat Frits dat zei.

Haha, en ik zat mezelf echt compleet te ergeren toen Frits dit 'verbeterde'. Als groot Morricone- en Leone-fan herkende ik TGTBATU direct.

Offline joris75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Trust Nobody
Re: Aflevering 5
« Reactie #151 Gepost op: 3-02-2012, 12:45:31 »
Mijn hemel, Marit was dus wel degelijk de afvaller. Wat een blunder om dat vorige week al weg te geven in de promo-beelden. Dra-ma-tisch onzorgvuldig! ::niet-ok:: ::ohno::

Wat ik gisteren niet snapte bij de western-opdracht:

Waarom gaan de challengers niet gewoon alle items pakken? Verdeel de jokers eerlijk en spek de pot maximaal zou ik zeggen. Er is toch geen enkele reden om iemand uit het spel te schieten of te blazen? Toch? Vreemde opdracht. Vreemde uitvoering. ???
Misschien gebeurt er nog wat daarmee in een latere opdracht... Net als die 'mameloe'...
« Laatst bewerkt op: 3-02-2012, 12:47:19 door joris75 »
Mensen moeten harder gaan rijden, dan zijn ze sneller van de weg, dus zijn er minder files.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #152 Gepost op: 3-02-2012, 12:50:37 »
Ik heb helaas nog geen HD versie..
Kan iemand kijken of dit nog iets is, aan het kettinkje van Hadewych? (op +- 29 min 30)
(ja we hebben al eerder kettinghints gehad  ::), maar liefst 3 maal dus wellicht wel weer).
Ze draagt het iig vrij prominent.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 5
« Reactie #153 Gepost op: 3-02-2012, 12:51:12 »
Waar zie jij een hint met hoofdletters dan?

spaanse ezel en ijslandse schapen is op het einde zonder hoofdletter geschreven.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #154 Gepost op: 3-02-2012, 12:52:41 »
Mijn hemel, Marit was dus wel degelijk de afvaller. Wat een blunder om dat vorige week al weg te geven in de promo-beelden. Dra-ma-tisch onzorgvuldig! ::niet-ok:: ::ohno::

Wat ik gisteren niet snapte bij de western-opdracht:

Waarom gaan de challengers niet gewoon alle items pakken? Verdeel de jokers eerlijk en spek de pot maximaal zou ik zeggen. Er is toch geen enkele reden om iemand uit het spel te schieten of te blazen? Toch? Vreemde opdracht. Vreemde uitvoering. ???

Volgens mij stopt de opdracht niet als alle items gepakt zijn, maar pas zodra 1 van de 2 spelers is uitgeschakeld. En volgens mij mocht je per persoon elk blok maar 1 keer gebruiken.

Wat mij de beste tactiek lijkt om af te spreken:
Speler  A pakt bij de helft van de blokken geld en bij de helft een joker
Speler B laat speler A met rust en laat zich nadien expres afschieten door een schutter
Speler B krijgt de helft van de jokers van A

Maar dat is wat je bedenkt als je de opdracht al gezien hebt en er over na kunt denken, niet als je direct tegenover elkaar gezet wordt en maar gewoon moet beginnen.

Offline joris75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Trust Nobody
Re: Aflevering 5
« Reactie #155 Gepost op: 3-02-2012, 12:53:44 »
spaanse ezel en ijslandse schapen is op het einde zonder hoofdletter geschreven.
Oja ik zie het...
Mensen moeten harder gaan rijden, dan zijn ze sneller van de weg, dus zijn er minder files.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #156 Gepost op: 3-02-2012, 13:02:33 »
Picasso schilderde ook op een Spaanse ezel :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 5
« Reactie #157 Gepost op: 3-02-2012, 13:12:13 »
Ik heb helaas nog geen HD versie..
Kan iemand kijken of dit nog iets is, aan het kettinkje van Hadewych? (op +- 29 min 30)
(ja we hebben al eerder kettinghints gehad  ::), maar liefst 3 maal dus wellicht wel weer).
Ze draagt het iig vrij prominent.

3 maal? Ik kom maar op 2: Elise en Kim.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Aflevering 5
« Reactie #158 Gepost op: 3-02-2012, 13:16:55 »
Ik heb helaas nog geen HD versie..
Kan iemand kijken of dit nog iets is, aan het kettinkje van Hadewych? (op +- 29 min 30)
(ja we hebben al eerder kettinghints gehad  ::), maar liefst 3 maal dus wellicht wel weer).
Ze draagt het iig vrij prominent.

Ik ga alvast pinnen voor de fandag.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #159 Gepost op: 3-02-2012, 13:17:16 »
Mijn hemel, Marit was dus wel degelijk de afvaller. Wat een blunder om dat vorige week al weg te geven in de promo-beelden. Dra-ma-tisch onzorgvuldig! ::niet-ok:: ::ohno::


Wat vond je onzorgvuldig dan? Normale mensogen konden dat helemaal niet zien.
 :-X
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”