Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Mensen vooral niet vergeten dat de allerchristelijkste naam in deze serie Anne-Marie is : zij is namelijk vernoemd naar zowel de oma (Anna) als de moeder (Maria) van Christus.(M.a.w. we kunnen weer alle kanten op met die kruizen.)
Die kruizen leiden echt wel naar Liesbeth hoor. Hier schrijven ze dat er vorige week List op een van de kruizen stond en haar naam betekent 'Gewijd aan God'.http://kijkbuisgeneratie.wordpress.com/2012/02/02/wie-is-de-mol-2012-aflevering-5/
Ja zeggen daar in een bericht ook dat het naar William kan wijzen, omdat hij Ramses speelt, die samenwerkte met Liesbeth List en je weet hoe het nou met Ramses is..
Die fout kunnen ze nu herstellen (!!!) en maken ze niet weer!Saem, mis de Soundos-tunnel en onze kopjes T en koffie...Wat te doen?Kont tegen de krib gooien en de Hadewych-tunnel induiken?Is wel de gezelligste Mol-tunnel van het seizoen...al is de AM-tunnel ook heel prettig lijkt me).Ik wil geen andere tunnel in....
iemand opgevallen dat Tim zegt: Op 1 verdenk ik ..., daarna ... en als laatste mijzelf, opvallend, want de titel van deze aflevering heet van achter naar voren, volgens mij heb ik een mol te pakken
Lijkt me reuze gezellig de Hadewych tunnel, heb haar steeds als finalist ingevuld, en een mol is ook een finalist toch? Kopje koffie dan maar?
Zo op het eerste oog niet Jelsir maar wat heerlijk dat jij dat weer opmerkt...Ik geniet van alle foto's en theorettes, kom maar op!We zijn op de helft, het spel is nog lang niet gespeeld!*hoop ik*
Kan iemand een plausibele verklaring geven waarom je in het westerndorpje een van je medekandidaten af zou schieten?? Mij ontgaat het namelijk.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
583 gasten en 4 vaste bezoekers