Gisteren naar Acda en de Munnik geweest. Dat kan ik hier wel plaatsen, was echt een concert deze keer, weinig cabaret erbij. Ze wilden alle hits natuurlijk nog een keertje spelen. Was toch wel leuk om nog een laatste keer bij te zijn. Was mooi om alle liedjes weer voorbij te horen komen en af en toe te denken: oh ja, dat was ook een heel mooi liedje, daar moet ik nog weer eens naar luisteren. Het is toch een eind van een tijdperk. Acda en de Munnik hebben toch bijna de helft van mijn leven deel van mijn leven uitgemaakt. In sommige tijden meer dan andere, maar er zijn een hoop mooie herinneringen. In het eerste jaar van mijn studie, onderweg naar Amsterdam 'als het vuur gedoofd is' grijs draaien. Onderweg naar Groningen als ik toneelstukken ging schrijven 'Zwerf 'on grijs draaien'. En dan was er natuurlijk nog de Acda en de Munnik fandag
waar mijn vriendinnen en ik eigenlijk heen gingen om wat mensen te leren kennen en waar wij kennis maakten met een heel bijzonder soort mensen de die-hard Acda en de Munnik fans.
Denk molloot, maar dan met een obsessie voor Acda en de Munnik. Een onvergetelijke avond meegemaakt in Toomler.
Met z'n allen naar Groeten uit het Maaiveld de concertreeks. Gratis naar Ren Lenny Ren de rockmusical. Later werd het wat minder, het duurde zelfs tijden voor ik Het Heerst en Nachtmuziek heb aangeschaft. Maar toch was er vorig jaar de enorme blijdschap toen ik trilogie ineens terug vond, terwijl ik die een paar jaar was kwijt geweest. Gelukkig blijven alle mooie liedjes en Paul zal vast nog veel mooie liedjes gaan maken en Thomas gaat volgens mij vooral lekker acteren.
En deze miste gisteren, dus die plaats ik nu zelf maar
Acda en de Munnik