oké uit.
Niet echt een fan geworden van Wieringa. Erg beschrijvend, heel veel bijvoeglijk naamwoorden.
Het thema van het boek sprak me ook niet echt aan. Hoe een 40 jarige man voor een 28 jarige vrouw valt en hoe het daarna verder gaat. Niet zo boeiend. Kon ook niets echt sprankelends in het boek vinden. Maar ach, het was gratis
en ook nog slaapverwekkend; vooral het begin
Met 'O, Louis' van Borst uit. Leest als een tierelier. Is ook wel integer bedoelt; denk ik. Maar ik vraag me nog steeds af of het wel kies is allerlei mensen een mening over iemand te laten geven; velen kennen hem niet anders dan van tv; en dat te boek stellen.
Dat schuurt en wringt wel. En af en toe staan er dingen in die ik niet vind kunnen.
Plus dat je ook het idee hebt dat Borst veel meer weet dan dat hij vertelt. Die stukken waar hij met collega's praat, voel je je echt een buitenstaander terwijl de opzet is dat je alles mag weten. je hebt het idee dat je maar de helft van wat ze weten te lezen krijgt.
Wel fijn om te lezen dat ik mijn oordeel over (sport)journalisten weer bevestigd zie: puur voor de self-kick en nul introspectie. zucht.
Maar toch: lezen...