Ik hoor af en toe ineens een soort gekraak in m'n oor, net alsof er water in zit ofzo, maar dat lijkt me niet... echt heel vreemd
heb je al eens een pijpenreiniger geprobeerd?
OT: Nationale Nederlanden: ze beweren hun klanten nooit te benaderen voor verkooppraatjes, maar dat doen ze dus weldegelijk. Ik vroeg het na bij de klantenservice, en het ging dus om een medewerker van de afdeling schadeverzekeringen.
Ik had al meerdere keren aangegeven dat ik niet benaderd wilde worden, als het ging om een van hun produkten, en men zei mijn wens voortaan te respecteren.
Nu ben ik in de afgelopen 2 jaar, de laatste keer dus vanavond, benaderd door een van die mensen die het raar vond dat ik allerlei verzekeringen bij ze had lopen, maar dat daar geen autoverekering bij zat.
Ik heb drie keer eerder al aangegeven dat ik helemaal geen auto heb, laat staat een rijbewijs, en dat daar in de toekomst ook geen verandering in zou komen. Mijn vraag was iedere keer of ze daar een notitie van wilden maken, zodat ze niet opnieuw zouden vragen of ik mijn autoverzekering bij ze wilde onderbrengen.
Dat werd me toegezegd. Tot drie keer toe, dus. Echter: toen ik vervolgens vroeg of ik na drie keer hiervoor te zijn benaderd, een schriftelijke bevestiging kon krijgen van die telefonische toezegging, bleek dit niet mogelijk te zijn.
OK, dan gaat de klacht naar Kassa en Radar. NN was niet onder de indruk.