Hmmm... "opvallend" dat Cas niet eens bij de slechtsten werd genoemd op het laatst. Terwijl hij 2 van de 3 opdrachten grandioos liet mislukken. Nou ja, ik denk dat niemand verbaasd was.
Over die Maroeska is al veel gezegd. Zo'n eigenwijze, elitaire rijke vrouw uit Amsterdam doet het normaal niet goed in de provincie. Of buiten de grachtengordel en Amsterdam-Zuid in het algemeen. Ondanks dat ze erg getalenteerd is, op meerdere vlakken.
Ik denk dat het een enorme misrekening is van MAX om haar mee te laten doen, want het begint er toch wel heel erg op te lijken dat ze gaat winnen.
Niet alleen vanwege het feit dat ze al 3 keer bakker van de week is geweest, maar ook vanwege de damage control (schadebeperking?) bij Smaakt naar Meer.
Ik neig er lichtjes naar dat ze via Janny is binnengekomen bij HHB. Ik denk ook te zien dat Janny enthousiaster is dan Robèrt. Janny zat vorig jaar nog een jury voor waar Maroeska's kookboek aan meedeed. Maroeska won daar overigens niet (Janny stemde natuurlijk niet mee), maar ik gok dat ze Janny wel kende, niet alleen van HHB, maar ook professioneel.