Even gekeken eindelijk wie wat bij mij had
Bij vraag 1 heel vaak de stageplaats, klopt heb het goed naar mijn zin. Maar niet echt een hoogtepunt. Ook vaak dat het in principe gewoon een fijn jaar was. Dat klopt ook, maar was niet wat ik ingevuld had
Vraag 2 : Opvallend vaak fout nog, komt natuurlijk omdat HDD ook zijn opa had verloren, maar het niet kunnen vinden van een baan leek me bij hem toch ook een inkopper. Waardoor opa bij mij over bleef.
Vraag 3 : Erg veel mensen wisten dat ik de forum-uitjes leuk vind
Vraag 4 : Veel mensen goed dat ik met Lukie naar een eiland wilde. Kwam ook een keer coach tegen ?
Vraag 5 : Knap ingeschat dat ik niet vreemden lastig zou vallen met een spel hier
. Bekenden trouwens ook liever niet. 1x gedaan toen ik persé in Nijmegen naar de El Sombrero moest om met D*N op de foto te gaan
. Nu gaan we gelukkig sowieso vaak naar die kroeg dus dat scheelde
Vraag 6 : Wisten ook al redelijk veel mensen. Anniek was hilarisch, gemeen en lief tegelijk
Vraag 7 : Vernedering Ajax paar keer gelezen, was inderdaad lachen maar in zo'n sportjaar niet het meest bijzonder. Dat was de wissel van Louis, ook vaak goed
Vraag 8 : Alleen Moni wist dat ik weleens met Vettel zou willen ruilen. Dat ik van racen hou was toch wel bekend ? Las vaak dat ik van Yolanthe wil scheiden. Zoals ze er nu uitziet wel ja, maar vroeger niet hoor
Vraag 9 : Alleen Lama en Starlight hadden het goed dat ik het songfestival het Tv-moment vond. Vond het leuk dat we bijna wonnen hoor
, ben het songfestival gaan waarderen laastste jaren. Daarnaast wilde ik hier geen sportmoment invullen.
Vraag 10 : De helft had Hozier, de helft Nielson. Was ook mijn dilemma. Een goed nummer of een guilty pleasure invullen. Ben voor het leuke laatste antwoord gegaan.
Vraag 11 : Bijna iedereen had bossche bol. Is ook lekker hoor, maar die koop ik gewoon in de supermarkt
Vraag 12 : Stomme vraag, dus stom voornemen bedacht. De buikspieroefeningen want ook al ben ik helemaal niet dik, al het vet en de biertjes zijn zich wel rond mijn buik aan het verzamelen