Dan mogen ze het best verplaatsen
Aangezien ik zelf pas 19 ben, denk ik nog niet aan kinderen krijgen, maar heb ik wel bedacht dat ik zelf geen kind wil krijgen, maar wil adopteren. Daar heb ik echt heel lang over nagedacht. Het begon vroeger (10 jaar geleden ofzo) al, ik wilde altijd een Foster Parentskindje helpen, omdat ik die dan kon helpen. Het is dat ik nu niet genoeg geld heb in de maand, anders zou ik het nu doen. Daarom ben ik nu op adoptie gekomen, er zijn al genoeg kinderen in de wereld die geen ouders hebben. Dus waarom zou ik dan een extra kind op de wereld zetten? Ik weet dat er niet veel mensen zo denken en dat heb ik al vaak gehoord van anderen, maar toch ga ik over een jaar of 10 een kindje adopteren. Dus dan mag er beschuit met muisjes voor mij komen .
Kijk mij 19 jaar geleden nou al nadenken over de toekomst enzo. Wat tof om terug te lezen. Het is net een tijdmachine hier op het forum.
Helaas is adopteren er niet van gekomen, ik had het wel graag gewild. Ineens ging toch die biologische klok en nu loopt er een kind van mezelf rond.