Volgens de nieuwe Televizier(gids) is de ontknoping live tot tegenstelling van lang van tevoren op locatie opgenomen. Maar dit moet een fout zijn lijkt me want anders hadden er nooit interviews met verliezend finalist en winnaar in het molboekje kunnen staan... Verder zal de Mol zich bovenaan de trappen in Vondel CS bekend maken.
De Televizier heb ik niet gekocht maar de nieuwe Avrobode met een interview met Art wel. Dat zal ik zo scannen en plaatsen.
Edit: deel 1 - deel 2
Ik refereerde aan die mogelijkheid, een week of zo geleden. Maar jij herinnerde me aan die twee interviews, dus ik dacht: nee, dat kan dus niet.
Ik dacht daarbij eraan dat de finale test pas op 5 maart gemaakt zou worden, maar dat zou heel lastig zijn, dan zou je als kandidaat 9 maanden lang dingen moeten onthouden. Maar het zou ook nog op een andere manier kunnen: de test is dan wel gemaakt in Sri Lanka, maar de uitslag daarvan weet nog niemand.
Dat er interviews met de finalisten in het boekje staan, zou erop moeten duiden dat de uitslag al bekend is. Zoals Molton ook aangeeft. Goed, dat zou het meest waarschijnlijke zijn dan. Anders zijn die interviews gewoon geregisseerd, om ons op het verkeerde been te zetten. Soit.
Toch heeft een en ander me nooit helemaal losgelaten. De avond zou een ''spectaculair'' verloop krijgen, zo werd eerder aangekondigd.