Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Wanneer gaan de chips-uitdagingen eigenlijk gespeeld worden? En mag je nou al de volgende uitdagen zonder dat de vorige vraag gespeeld is?Als dat kan, daag ik TimvDons uit.
Ik heb gisteren tegen Bjorrn gespeeld en nog geen uitslag gezien, ik neem zomaar aan dat Bjorrn nog niet gespeeld heeft. Staat er een tijdslimiet op? Of moet ie het gewoon spelen voor vrijdag 00:01? (en zo niet, dan heb ik die chips gewonnen?)
Je moet mij pmmen, maar ik ben er vanavond wel. Ik ga nu eerst de vragen met Lucy afwerken, dan pm ik jou daarna gelijk en als tim kan (die zie ik ook online) doe ik hem daarna.
Wat uitslagen:Lucy vs RoyL: GeenTimvdons vs Starlight: StarlightTimvdons vs Lucy: LucyJann vs Starlight: StarlightCatshee vs Starlight: CatsheeSwifty vs Timvdons: SwiftyStarlight vs Timvdons: Geen
Is er nou ook een pauzefunctie voor die Duck Hunt? Had er een uur aan vergooid, kwam er iemand een gesprek met me aanknopen, dus kon ik al die eenden niet meer bijhouden. Oh, en ik heb ook geen screenshot kunnen maken. Wist niet dat ie gelijk naar de ranglijst ging. Of kan ik dat nog terugvinden? Want in de ranglijst staat alleen mijn ouwe van een paar jaar geleden.
Maar die score van gister ben ik dus kwijt? Anyone?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
927 gasten en 2 vaste bezoekers