1e reactie: oeps
10242048-en: met getalletjes snapte ik het al niet. Mijn kinderen waren er een tijdje aan verslaafd, maar ik durfde er niet aan, om niet toe te hoeven geven dat mijn 6-jarige me waarschijnlijk zou verslaan
2e reactie: met die plaatjes is het toch best cool! Ik heb mezelf al tevoorschijn weten te toveren
(ook al snap ik nog steeds niet precies wat ik aan het doen ben, maar de intuïtie lijkt het toch over te nemen van het verstand).
3e reactie: Nou Lucy en Jann, we zien wel in welke volgorde D*N verwacht dat we af gaan vallen
4e reactie: Team Valencia
? Zijn we nu ineens al samengesmolten dan? (Ja, ik lees nog wel eens over de eerste mededeling heen als er daarna leuk gestrooid wordt met plaatjes en de aankondiging van spelletjes
)
5e reactie: Wat valt er nu precies te winnen/verdienen bij de luxeproef? Behalve dan punten die worden opgeteld bij de immuniteitsproef. Ik begrijp dat degene die de imm.proef het best doet dus ook immuniteit wint. Maar wint beste 1024-er ook luxe?
6e reactie: Deadline donderdag 20.00 uur? Dat gaat 'm niet worden dus. Kan dat niet een dagje of twee verlengd worden? Nu vallen de proeven door de week en de rust in het weekend. Wat mij betreft liever andersom.
Zo. Uitgereageerd