Pleidooi Catshee:Ik heb de finale gehaald... Mwhahahaha
Ik heb er erg lang over getwijfeld hoe ik zo'n openingsspeech zou doen, want normaal... Zijn ze zo serieus
Of kontekruiperig
Dus toen dacht ik, ik doe lekker arrogant en boeien als ik iemand beledig
Maar ja, dat is misschien ook een beetje naar...
Ooh, snap! Moet ik van me af bijten als er mensen gemeen zijn? Zullen er überhaupt mensen gemeen zijn? Als jullie vervelend doen, bijt ik terug hoor
En als je dat niet leuk vindt:
Maar goed, waarom moet ik winnen? Ik denk dat ik het beste heb gespeeld. Dat is het eenvoudige antwoord.
Ik zal jullie eerst uitleggen wat mijn strategie is geweest. Ik heb dit spel namelijk heel anders gespeeld dan dat ik dat heb gedaan bij de "normale" Survivor. Niet alleen vanwege het mini gedeelte maar ook omdat ik voor mijn gevoel dit spel anders binnen kwam. Misschien was ik arrogant door deze aanname te maken, maar voor mijn gevoel was ik de grootste bedreiging bij de mannen voor het spel begon. Ik nam de aanname dat mijn target groter dan normaal zou zijn. Daar heb ik mijn strategie dan ook naar aangepast
Voor de proeven besloot ik dit spel elke proef er vol voor te gaan en als we naar de punten kijken (in totaal 61 puntjes(ja de meeste
)) denk ik dat we de conclusie kunnen trekken dat ik een van de sterkste, zo niet de sterkste in de proeven was.
En hoewel ik hierdoor niet afviel tijdens de proeven, heb ik voor mijn puntjes nooit immuniteit kunnen kopen
Dit betekende dus dat ik bij beide eilandraden niet veilig was. Door zoveel puntjes te scoren werd mijn aanname dat ik de grootste bedreiging was natuurlijk een zelf vervullende voorspelling. Hoe heb ik die eilandraden dan toch weten te overleven? Een voorbereid mens telt voor twee
Niet alleen mijn strategie voor de proeven heb ik dit spel aangepast, ook achter de schermen speelde ik anders. Waar ik normaal mensen mij laat benaderen, was deze keer ik degene die het benaderen deed. Ook was het doel van mijn complotten niet langer de "macht" te hebben en mensen te targeten, maar simpelweg te overleven. Ik ben bijna altijd meegegaan met het plan van een ander.
Ik sprak Loenev aan over hoe sexy haar mangatar wel niet was (
), Tim over die puppy die hij van mij nog te goed had (hij is onderweg hoor
) en Jann over Pinkpop. Ook had ik al heel vroeg contact met Swifty, hier paste ik een van mijn belangrijkste strategieën aan het begin van het spel toe: het idee dat we ons moesten wapenen tegen een tweede Kill the Kings door de Kings en Queens te verenigen. Lang leve de revolutie? Dacht het niet
En iedereen wil natuurlijk graag als King of Queen worden gezien, dus bij de samensmelting paste ik dezelfde strategie ook toe bij Ycaris...