Maar wat als het contra denken, zoek de kandidaat, betekent dat er dit seizoen alleen hints worden gegeven die naar de kandidaten verwijzen ipv naar de mol? Dan is het imo wel mogelijk.
Dan zou bijvoorbeeld Taeke in beeld kunnen komen als mol, want zover ik weet is er geen enkele hint naar hem geweest en lijkt hij ook meer uit de wind te zijn gehouden door de productie.
Sorry hoor, maar ik hoop zo dat Klaas niet de mol is
Mee eens! En ik hoop dat dat achteraf de bedoeling blijkt te zijn.
Klaas wordt wel heel erg veel in beeld gebracht met en zonder verdachtmakingen, en dan die hints. Ligt er veel te dik op. Kijk bv nog eens naar restaurant Molino. Ongeloofwaardig als Klaas de MOL zou zijn. Geldt ook voor de "Zoek jezelf" opdracht..
Waarom niet eens een lijstje gemaakt van de overgebleven 4 met alle voors en tegens naast elkaar? Zonder tunnelvisie dus.
Als je naar Taeke kijkt is hij heel vaak in een sleutelpositie. Zie mijn post op de Taeke topic.Ik hoop dat hij de MOL zal blijken te zijn. Hij heeft het dan echt knap gespeeld.
Maar ik sluit Annemieke en Tim ook niet uit. Als je bij de laatste 4 bent heb je het sowieso goed gespeeld. Met of zonder geluk.