Auteur Topic: [DE MOL] Klaas van Kruistum  (gelezen 417976 keer)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1180 Gepost op: 3-03-2016, 15:42:37 »
Kleine moeite om even een paar plakletters te gebruiken toch? Is toch ook gedaan bij de kano-opdracht voor de oranje boeien, met de nummers van de kokers erop.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1181 Gepost op: 4-03-2016, 14:09:05 »
Misschien toeval dat er een treinstel met dat nummer is, maar kleine moeite om daar gebruik van te maken en juist bij dat nummer te filmen met de mol erlangs  ;)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1182 Gepost op: 4-03-2016, 19:00:14 »
Wil het niet, maar blijf dit toch een van de meest overduidelijke (en 1 vd eerste) hints vinden;
M(-ol) 16 (1285).
Enige in deze coupé met het nummer dat (seizoen) 16 maakt is Klaas.
Zeker makkelijk uit te leggen, heel makkelijk....@aflevering 10.

*blijven speuren dus, nog 3 nachtjes!*
Ja, maar als je alle cijfers bij elkaar optelt en zo tot 16 komt, zou je zo consequent moeten zijn om 1 en 6 ook bij elkaar op te tellen, dan wordt het 7.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1183 Gepost op: 4-03-2016, 21:45:10 »
Ja, maar als je alle cijfers bij elkaar optelt en zo tot 16 komt, zou je zo consequent moeten zijn om 1 en 6 ook bij elkaar op te tellen, dan wordt het 7.


Er staat helemaal geen 16, 16 is het geen wat al opgeteld is, dat hoef je niet nog een keer op te tellen.

Als je vroeger op school een optel som had als bijv.: 3+8+7=18, ga je toch ook niet nog 1+8 doen

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1184 Gepost op: 5-03-2016, 02:50:45 »
Alles goed en wel, maar de crew heeft echt geen invloed op welk metrostel wordt ingezet hoor.
Dit is dus puur toeval.
Dat is prima.

Edoch; dan vind ik het mijnerzijds een beetje toeval dat zowat alle andere kandidaten in wagon 1272 beginnen. Kijk; 4 verschillende wagons ok...maar 1 op 10? En geloof me, ik wil niet Klaas!!!
Op Take en Remy (en dus Klaas) na heb ik allen in wagon 1272 zien starten. Dat is ook toevallig!

 




Omnia vincit amor

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1185 Gepost op: 5-03-2016, 03:04:56 »
Dat is prima.

Edoch; dan vind ik het mijnerzijds een beetje toeval dat zowat alle andere kandidaten in wagon 1272 beginnen. Kijk; 4 verschillende wagons ok...maar 1 op 10? En geloof me, ik wil niet Klaas!!!
Op Take en Remy (en dus Klaas) na heb ik allen in wagon 1272 zien starten. Dat is ook toevallig!

 

Het maakt niet zoveel uit denk ik... Klaas staat op het molgeld... De kloosterhint wijst naar Klaas...Alles wat Klaas doet is mols uit te leggen...

Echt geen brein cracker dit jaar. Zaterdagavond tv...Het is gewoon Klaas. Ongeacht in welke wagon hij zat...
« Laatst bewerkt op: 5-03-2016, 03:06:42 door FS »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1186 Gepost op: 5-03-2016, 03:34:20 »
Het maakt niet zoveel uit denk ik... Klaas staat op het molgeld... De kloosterhint wijst naar Klaas...Alles wat Klaas doet is mols uit te leggen...

Echt geen brein cracker dit jaar. Zaterdagavond tv...Het is gewoon Klaas. Ongeacht in welke wagon hij zat...
Nee nee, zo werkt het niet. (NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!)...
Al dacht ik in aflevering 1; het is Klaas met zijn gefriemel aan zijn neus.
Maar hoe duidelijker dit werd hoe meer de drang naar een andere Mol...

Dus gewoon graag over naar Mevrouw Schollaardt..  ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1187 Gepost op: 5-03-2016, 09:51:54 »
Klaas staat op het molgeld... De kloosterhint wijst naar Klaas...
Vergeet die andere superhints niet zoals dat zijn portret ook in het museum aan de wand hing...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1188 Gepost op: 5-03-2016, 10:49:24 »
Vergeet die andere superhints niet zoals dat zijn portret ook in het museum aan de wand hing...

Juist ja, daar hebben we het niet eens meer over  ::tandpastasmiley::

Offline 053Timo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1189 Gepost op: 5-03-2016, 16:20:42 »
Vergeet die andere superhints niet zoals dat zijn portret ook in het museum aan de wand hing...

Welke opdracht/aflevering was dat?

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1190 Gepost op: 5-03-2016, 16:21:15 »
Welke opdracht/aflevering was dat?

Bij de test afl 2
Zie pagina 29 en 30 van dit topic
« Laatst bewerkt op: 5-03-2016, 16:34:46 door Moljet »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1191 Gepost op: 5-03-2016, 16:59:07 »
Vergeet die andere superhints niet zoals dat zijn portret ook in het museum aan de wand hing...
Ik ben wel nieuwsgierig hoor, naar al de rest van de hints. Zouden er (goede) hints zijn die op dit forum nog niet ontdekt waren?
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1192 Gepost op: 5-03-2016, 17:01:48 »
En molacties. Ik hoop op een paar verrassende. ::boogie::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1193 Gepost op: 5-03-2016, 17:07:42 »
En molacties. Ik hoop op een paar verrassende. ::boogie::
Welke verwachten we dat in de uitzending gaan komen? :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1194 Gepost op: 5-03-2016, 17:26:52 »
Welke verwachten we dat in de uitzending gaan komen? :)

De grote topito uit de 1500 slepen, verkeerd zout scheppen en een verkeerde zoutkar brengen, het laatste deel van 1000 euro niet kunnen vinden, verdubbelaar pakken met klein bedrag, chaos scheppen per megafoon bij de kajakkers en waardevolle kokers mee naar de zeebodem nemen, snel gaan klimmen om geld uit de kist te verduisteren, voorbij enveloppen fietsen, zinnen fout doorgeven, dingen in de witte kamer verkeerd leggen/duwen, op de verkeerde positie van de groepsfoto gaan staan, voorbij zijn eigen koffer lopen, de kok heel rustig laten werken, voorbij geldklokken lopen. Dat soort dingen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1195 Gepost op: 5-03-2016, 17:27:22 »
Welke verwachten we dat in de uitzending gaan komen? :)

Klaas die te veel afrekent met de lokale handelaars hoop ik toch terug te zien. Altijd leuker dan geld laten liggen in een kist of iets dergelijks. ;)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1196 Gepost op: 5-03-2016, 17:37:52 »
De grote topito uit de 1500 slepen, verkeerd zout scheppen en een verkeerde zoutkar brengen, het laatste deel van 1000 euro niet kunnen vinden, verdubbelaar pakken met klein bedrag, chaos scheppen per megafoon bij de kajakkers en waardevolle kokers mee naar de zeebodem nemen, snel gaan klimmen om geld uit de kist te verduisteren, voorbij enveloppen fietsen, zinnen fout doorgeven, dingen in de witte kamer verkeerd leggen/duwen, op de verkeerde positie van de groepsfoto gaan staan, voorbij zijn eigen koffer lopen, de kok heel rustig laten werken, voorbij geldklokken lopen. Dat soort dingen.
Mooi, klinkt goed  ::ok::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1197 Gepost op: 5-03-2016, 17:49:01 »
Ergens diep in mijn hart is nog een sprankeltje hoop dat Tim het is

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1198 Gepost op: 5-03-2016, 18:18:40 »
Welke verwachten we dat in de uitzending gaan komen? :)

Mocht de kloosterhint niet naar Klaas verwijzen, dan hoop ik dat ze toch wel met een duidelijk verklaring komen.
Dus die uitleg zou ik wel graag willen zien.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1199 Gepost op: 5-03-2016, 18:31:51 »
De grote topito uit de 1500 slepen, verkeerd zout scheppen en een verkeerde zoutkar brengen, het laatste deel van 1000 euro niet kunnen vinden, verdubbelaar pakken met klein bedrag, chaos scheppen per megafoon bij de kajakkers en waardevolle kokers mee naar de zeebodem nemen, snel gaan klimmen om geld uit de kist te verduisteren, voorbij enveloppen fietsen, zinnen fout doorgeven, dingen in de witte kamer verkeerd leggen/duwen, op de verkeerde positie van de groepsfoto gaan staan, voorbij zijn eigen koffer lopen, de kok heel rustig laten werken, voorbij geldklokken lopen. Dat soort dingen.

Best een oké mol als je het zo opsomt ;)
You'll never walk alone