Auteur Topic: [DE MOL] Klaas van Kruistum  (gelezen 417953 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1040 Gepost op: 18-02-2016, 11:09:48 »
je zegt zelf dat alle afvallers gespoilerd zijn?
Dat heeft helemaal niets met een afvallershint te maken. Het zijn allemaal losstaande spoilers op zich!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1041 Gepost op: 18-02-2016, 17:15:57 »
Dus jij zet alle hints naar Klaas aan de kant wegens 1  zinnetje? Kom op hè, die biechten van ex-mollen zijn gewoon allerlei WIDM clichés in andere bewoordingen :P Ze zeiden ook ; 'het spel veranderd achter je rug' en hier zijn al veel hints naar Klaas over geweest.  Ik denk dat je jezelf echt geen illusies moet maken en de productie niet zoveel credits geven. Ze hebben echt geen geniale val opgezet waar iedereen met open ogen intrapt (kandidaten én molloten). Ze hebben de molloten gewoon onderschat en hebben daarmee gefaald.


Wanneer accepteer je nu een keer andermans visie/mening?  :-\\

Ot: Klaas is sinds aflevering 7 ook mijn mol. Niet vanwege de hints, want daar Let ik niet zo op. Ik baseer mijn verdenkingen enkel op gedrag, aangezien vaak toch veel hints die gevonden worden Door mensen, geen hints blijken te zijn. In aflevering 7 heeft hij naar mijn mening rare dingen gedaan en kreeg ik wel een mol gevoel bij hem

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1042 Gepost op: 18-02-2016, 19:51:09 »
Op aflevering 1 na, daar zag ik het echt niet, deed hij eigenlijk alleen maar rare dingen.

Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1043 Gepost op: 18-02-2016, 20:51:05 »
Wanneer accepteer je nu een keer andermans visie/mening?  :-\\

Ot: Klaas is sinds aflevering 7 ook mijn mol. Niet vanwege de hints, want daar Let ik niet zo op. Ik baseer mijn verdenkingen enkel op gedrag, aangezien vaak toch veel hints die gevonden worden Door mensen, geen hints blijken te zijn. In aflevering 7 heeft hij naar mijn mening rare dingen gedaan en kreeg ik wel een mol gevoel bij hem

Hmm. Ik vind het altijd interessant om visies te delen en om te luisteren naar andermans argumenten. Alleen zijn argumenten anders dan dat Klaas de mol is gewoon wat naïef. Ik bedoel dat echt niet lullig hoor, en sorry als het zo overkomt. Alleen snap ik niet echt waarom iedereen alle hints naar Klaas negeert door 'Denk Contra' of 'Niets is wat het lijkt'. Andere jaren kon je lekker tot het laatst eigenwijs in je tunnel blijven. Nu is dat helaas minder.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1044 Gepost op: 18-02-2016, 22:51:22 »
Hmm. Ik vind het altijd interessant om visies te delen en om te luisteren naar andermans argumenten. Alleen zijn argumenten anders dan dat Klaas de mol is gewoon wat naïef. Ik bedoel dat echt niet lullig hoor, en sorry als het zo overkomt. Alleen snap ik niet echt waarom iedereen alle hints naar Klaas negeert door 'Denk Contra' of 'Niets is wat het lijkt'. Andere jaren kon je lekker tot het laatst eigenwijs in je tunnel blijven. Nu is dat helaas minder.

Als alles al zo klaar is als een klontje, dan zou het wel heel stil worden hier op het forum. Het blijft leuk, om tegen beter weten in, toch te kijken naar andere invalshoeken. Ik probeer toch te speuren naar mogelijke molacties van de anderen. Dat maakt voor mij het programma zo mooi. En ergens hoop ik dat we nog verrast worden. Ik vraag me af of ik bij Klaas was uitgekomen als deze hint er niet in had gezeten. Maar zolang de live ontknoping nog niet is geweest, vind ik dat nog alle opties mogelijk zijn.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1045 Gepost op: 18-02-2016, 23:33:58 »
Dus jij zet alle hints naar Klaas aan de kant wegens 1  zinnetje? Kom op hè, die biechten van ex-mollen zijn gewoon allerlei WIDM clichés in andere bewoordingen :P Ze zeiden ook ; 'het spel veranderd achter je rug' en hier zijn al veel hints naar Klaas over geweest.  Ik denk dat je jezelf echt geen illusies moet maken en de productie niet zoveel credits geven. Ze hebben echt geen geniale val opgezet waar iedereen met open ogen intrapt (kandidaten én molloten). Ze hebben de molloten gewoon onderschat en hebben daarmee gefaald.



Nee hoor! Niet vanwege 1 enkel zinnetje. Er is zoveel meer te zien, maar je moet er wel naar willen kijken.
Bovendien heb ik het productieteam en de regie hoog staan. Het gaat er bij mij niet in dat er vanwege 1 zeer opvallende hint de MOL ontmaskerd kan worden.
Onderschat nooit je tegenstanders! In dit geval de productie.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1046 Gepost op: 18-02-2016, 23:36:56 »
Nee hoor! Niet vanwege 1 enkel zinnetje. Er is zoveel meer te zien, maar je moet er wel naar willen kijken.
Bovendien heb ik het productieteam en de regie hoog staan. Het gaat er bij mij niet in dat er vanwege 1 zeer opvallende hint de MOL ontmaskerd kan worden.
Onderschat nooit je tegenstanders! In dit geval de productie.

Je moet het seizoen van 2013 eens terugkijken en goed puzzelen met de beginletters van de zinnen die de priester zegt. ;)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1047 Gepost op: 18-02-2016, 23:45:55 »
Was seizoen 13 die met Kees Tol?
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Als ik dat, uit mijn hoofd, goed heb zal juist daarom hetzelfde niet herhaald worden. Er is veel respect voor jullie slimme puzzelaars.
Zal proberen terug te kijken.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1048 Gepost op: 18-02-2016, 23:51:24 »
Was seizoen 13 die met Kees Tol?
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Als ik dat, uit mijn hoofd, goed heb zal juist daarom hetzelfde niet herhaald worden. Er is veel respect voor jullie slimme puzzelaars.
Zal proberen terug te kijken.

De goede ouwe Case is the Mole hint. Als het toen zo makkelijk kon met een ervaren crew dan kan het nu net zo makkelijk met een vernieuwde crew. Dat is gewoon wat dit jaar gebeurd is. Men heeft genoeg hints in het programma willen zetten, maar ze hebben de Kloosterhint gewoon iets te makkelijk gemaakt.

Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1049 Gepost op: 20-02-2016, 00:24:48 »
Nee hoor! Niet vanwege 1 enkel zinnetje. Er is zoveel meer te zien, maar je moet er wel naar willen kijken.
Bovendien heb ik het productieteam en de regie hoog staan. Het gaat er bij mij niet in dat er vanwege 1 zeer opvallende hint de MOL ontmaskerd kan worden.
Onderschat nooit je tegenstanders! In dit geval de productie.

Voor zover ik hier begrijp is het een redelijk nieuw productieteam. En zoals Hulpmol aan aangaf hebben ze natuurlijk eerder een (achteraf) te makkelijke hint gegeven. Ik ben met je eens dat er veel meer te zien is, maar dat komt door de montage en doordat kandidaten ook graag verdacht willen overkomen. Dat maakt het normaal gesproken ook spannend tot de laatste aflevering. Ach ja, volgend jaar beter ::vergroot::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1050 Gepost op: 20-02-2016, 01:53:23 »
Ach ja, volgend jaar beter ::vergroot::

Laten we het hopen... Anders haken we massaal af denk

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1051 Gepost op: 20-02-2016, 13:38:28 »
De hints moeten hoe dan ook uit het spel zelf komen. De metro-opdracht zit Klaas goed. Dan is de vraag... Hoe moeilijk was die opdracht werkelijk? Niet overdreven, maar wel typisch zo'n opdracht die op een of andere manier altijd mislukt...

Of zoals ik hier;http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=57260.400 al zei: Klaas ging bij de allereerste opdracht van aflevering één sowieso goedzitten.
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1052 Gepost op: 20-02-2016, 21:54:05 »
Klaas deze aflevering : mingeld. Extra tekst Spaans. Touw in de knoop. Hij heeft niet echt bijgedragen aan het vele geld in de pot.
En Klaas zonder enige joker heeft iedere aflevering weer een groen scherm. En de kandidaten met jokers vliegen er uit. Het is dit jaar wel heel duidelijk wie de mol is.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1053 Gepost op: 20-02-2016, 21:58:23 »
En Klaas zonder enige joker heeft iedere aflevering weer een groen scherm. En de kandidaten met jokers vliegen er uit.
Ja, maar die zitten allemaal op de verkeerde mol.  ::)   ;D

Ook geen enkele verrassing in de volgorde bij de executie. Kandidaat met vrijstelling, mol, twee kandidaten waarvan de eerste een rood scherm krijgt.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Anoniemand

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1054 Gepost op: 20-02-2016, 22:12:11 »
Wauw, deze topic heeft 55 bladzijdes, terwijl de soortgelijke topics van Annemieke en Tim minder dan 10 bladzijdes hebben ::oink::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1055 Gepost op: 20-02-2016, 22:24:05 »
Ik wil er niet aan, al zit iedereen van de kandidaten tijdens executie ook op Klaas.

Wat zou het een mega-seizoen zijn als hij het niet is!


*ga mezelf vermaken en zoeken naar molacties van mevrouw Schollaardt*
Omnia vincit amor

Offline Aryogaton

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1056 Gepost op: 20-02-2016, 22:34:51 »
Het blijft overduidelijk Klaas.. Keer op keer. Stiekem hoop ik zo erg dat hij het niet is bij de ontknoping. Dat zou dit hele seizoen van 'meh' naar 'ontzettend geweldig' brengen.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1057 Gepost op: 20-02-2016, 22:37:44 »
Ik wil er niet aan, al zit iedereen van de kandidaten tijdens executie ook op Klaas.

Wat zou het een mega-seizoen zijn als hij het niet is!


*ga mezelf vermaken en zoeken naar molacties van mevrouw Schollaardt*

Ieder natuurlijk zijn eigen mening en manier van spelen dat ten eerste,
maar dit is toch gewoon je zelf voorliegen? Je weet (diep van binnen) dat Klaas het is, maar gaat daar toch compleet tegenin.

Nogmaals (geen haat) ieder zijn eigen mening en dit is mijn mening.  ;)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1058 Gepost op: 20-02-2016, 22:40:01 »
Ieder natuurlijk zijn eigen mening en manier van spelen dat ten eerste,
maar dit is toch gewoon je zelf voorliegen? Je weet (diep van binnen) dat Klaas het is, maar gaat daar toch compleet tegenin.

Nogmaals (geen haat) ieder zijn eigen mening en dit is mijn mening.  ;)

Dat had ik dus met
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Ik wilde Klaas niet laten stijgen door alleen die hint. Maar toen kwamen al die andere "kleine" molacties, en nu ligt het er wel heel dik bovenop. Gevalletje Wensmol (de afvaller) en de echte Mol (Klaas) waar ik eigenlijk niet aan toe wilde geven, maar nu wel MOET.  ::rofl::

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1059 Gepost op: 20-02-2016, 22:43:19 »
Dat had ik dus met
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Ik wilde Klaas niet laten stijgen door alleen die hint. Maar toen kwamen al die andere "kleine" molacties, en nu ligt het er wel heel dik bovenop. Gevalletje Wensmol (de afvaller) en de echte Mol (Klaas) waar ik eigenlijk niet aan toe wilde geven, maar nu wel MOET.  ::rofl::

Bij mij was Klaas toch mijn wensmol, Maar dat komt meer omdat ik een of andere maffe ingeving kreeg dat hij de mol was nog voordat de kandidaten bekend waren.

In oktober (volgens mij tijdens het televizierring gala) Zag ik hem op tv en zei thuis: ik zou het leuk vinden als hij een keer mee doet en dan de mol is. (overigens had ik Annemieke ook al jaren op mijn lijstje als leuke kandidaat, dus top finalisten voor mij  ;D)

Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.