Valt me nu bij het monteren van de biechten op dat Airen en Remy samen naar het klooster gaan. Airen zegt daarbij dat ze "even wilde kijken of ze Remy kon vertrouwen" en haar manier om dat te testen is "dicht bij die persoon blijven". Ze blijft buiten staan en krijgt twee jokers. In ruil voor informatie van Remy geeft ze hen één joker. Als hij de mol is, kan hij daar natuurlijk niets mee doen. De volgende ochtend gooit hij zijn informatie gewoon openlijk op tafel zonder dat daar iets tegenover staat van de andere kandidaten.
Airen vult haar test slecht in, heeft maar één joker en valt af. Natuurlijk is dit sowieso geen doelbewuste poging om haar er uit te spelen, er moet namelijk wel iedere aflevering iemand uit. Ik weet nog niet helemaal of ik dit dus voor of tegen Remy vind werken.
(Blijft wel dat Susan tijdens de opdracht "de mol heeft niets aan jokers, tenzij ze kunnen worden gebruikt als manipulatiemiddel" zegt, en dàt juist een van de weinige tips tijdens de opdracht is die écht relevant lijkt voor de opdracht op dat moment.)