Auteur Topic: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren  (gelezen 71318 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Remy van Kesteren
« Reactie #80 Gepost op: 9-01-2016, 12:18:29 »
Remy heeft gelijk bij Giel: ze zaten in een geldvak toen hij z'n veters strikte, namelijk de €1000. In de montage staan ze echter het Marjoleinvak, en we horen ze zeggen dat ze nog maar één minuut hebben. Volgens de montage hebben ze ook nog 1:30 op dat moment, maar dat is onrealistisch gezien ze over de €1500 zijn geëindigd. Een knap staaltje Remy verdachter maken met de montage ::vergroot:: (De quote 'we hebben nog één minuut' lijkt overigens wel echt aan te sluiten op het veterstrikcommentaar. ???)

Goed gecheckt Pac. Klokjes en kaartjes dus helemaal niet meer vertrouwen. Ook in de montage is niets wat het lijkt.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2016, 12:31:51 door Heinz »

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #81 Gepost op: 9-01-2016, 12:29:38 »
Overigens als toevoeging: deze montage hoeft natuurlijk niet het doel te hebben Remy verdacht te maken. Het paste mooi bij de quote van Klaas "In de laaste minuten gaat 'ie z'n veters strikken", dan is het toch raar om dat op de helft van de opdracht te monteren.
...óf niet!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #82 Gepost op: 9-01-2016, 12:32:29 »
Overigens als toevoeging: deze montage hoeft natuurlijk niet het doel te hebben Remy verdacht te maken. Het paste mooi bij de quote van Klaas "In de laaste minuten gaat 'ie z'n veters strikken", dan is het toch raar om dat op de helft van de opdracht te monteren.

Klopt. Maar het is een interessante ontdekking want het betekent ook dat het Airen een stuk minder verdacht maakt die dus helemaal niet ziet dat het volgende vak een geldvak (de 1500) is maar dat van kandidaat 6 (Tim).

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #83 Gepost op: 9-01-2016, 12:44:15 »
Ik zie dat veters strikken dan ook niet als een mol-actie. Het loopt namelijk verschrikkelijk beroerd als je met los zittende schoenen over zand loopt. Natuurlijk kan het een mol-actie van hem zijn, maar wel eentje die heel gemakkelijk kan weerlegd.

Ik zie dat wegglippen van de topito uit het 1500-vak dan ook veel meer als mol-actie. Was toch Marjolein die op dat moment zei dat ze nog tijd zat hadden?

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #84 Gepost op: 9-01-2016, 12:51:32 »
Remy heeft gelijk bij Giel: ze zaten in een geldvak toen hij z'n veters strikte, namelijk de €1000.

Het is het vak erna. Dus het lijkt erop dat ze daar al de vakken eentje te ver tellen.

Offline Pac

• Actief Lid
« Reactie #85 Gepost op: 9-01-2016, 13:13:20 »
Het is het vak erna. Dus het lijkt erop dat ze daar al de vakken eentje te ver tellen.
Hoe zie je dat?
...óf niet!

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #86 Gepost op: 9-01-2016, 13:48:30 »
Hoe zie je dat?

Je bovenste plaatje; je mist een paaltje.

Offline Pac

• Actief Lid
« Reactie #87 Gepost op: 9-01-2016, 14:00:30 »
Je bovenste plaatje; je mist een paaltje.
Oh hey, da's suf. In dat geval zaten ze dus inderdaad in vak Tim en las Airen vak Marjolein. Maakt Remy weer ietsje verdachter, al kun je ook zeggen dat zijn actie de kans alleen maar vergrootte dat de groep besloot om in vak €1500 te stoppen vanwege de tijd. (Het geldvak zou ook het enige vak zijn om te stoppen, halverwege uit een kandidaatvak trekken is risicoloos.)
« Laatst bewerkt op: 9-01-2016, 14:07:21 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #88 Gepost op: 9-01-2016, 15:08:21 »
Maakt Remy weer ietsje verdachter

Zijn schoenveter zat echt los.

Offline Silenciation

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 9-01-2016, 18:14:07 »

Ha, wat goed! Al zegt zelfs dát niet alles ;-)

Offline Pac

• Actief Lid
« Reactie #90 Gepost op: 9-01-2016, 18:21:43 »
Puik speurwerk ::ok:: Nu is het de vraag of mol Remy anders had gereageerd op een losse dan kandidaat Remy (of dat Remy zijn veter expres te los heeft gestrikt).
...óf niet!

Offline Crysus

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 9-01-2016, 21:41:11 »
Oke, ik zit volledig in de tunnelvisie. Hij is het!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #92 Gepost op: 9-01-2016, 21:43:54 »
je kan er ook voor zorgen dat die veter los gaat zitten op een strategisch moment.

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #93 Gepost op: 9-01-2016, 21:44:45 »
En de fouten bij de foto zaten of bij hem in het vak of bij Annemiek.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #94 Gepost op: 9-01-2016, 21:46:29 »
Moet wel een beetje lachen om deze man en zijn onhandigheid  ::love::

Maar ondertussen kan ik me niet voorstellen dat hij de mol is. Heb daar geen concrete aanwijzingen voor hoor, is meer een gevoelskwestie, maar volgens mij zit er bij hem echt geen diepere laag achter.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Crysus

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 9-01-2016, 21:49:34 »
Moet wel een beetje lachen om deze man en zijn onhandigheid  ::love::

Maar ondertussen kan ik me niet voorstellen dat hij de mol is. Heb daar geen concrete aanwijzingen voor hoor, is meer een gevoelskwestie, maar volgens mij zit er bij hem echt geen diepere laag achter.

Volgens mij is Remy ontzettend intelligent. Bijvoorbeeld, Marjolien neerzetten om het overzicht te houden. Nou als er 1 iemand is die dat niet kan, is zij het wel.

Offline Navadni

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 9-01-2016, 21:55:01 »
Volgens mij is Remy ontzettend intelligent. Bijvoorbeeld, Marjolien neerzetten om het overzicht te houden. Nou als er 1 iemand is die dat niet kan, is zij het wel.
Het feit dat hij in de vorige aflevering bij de topitotrekopdracht Taeke boven het geldvak neerzette, en nu Marjolein als overzichter neerzette, zijn inderdaad wel twee gelijkaardige voorvallen. Het zou wel 'ns goed kunnen dat hij zo te werk gaat: alles weten over de kandidaten, weten wat ze wel of niet kunnen en hun sterktes en zwaktes gebruiken om het spel in de soep te laten draaien zonder zélf echt veel fout te doen.

Maar zich dan wel profileren als een beetje een kneusje die de kruiwagen laat omvallen en die aan het ontbijt gewoon zomaar alle geheime informatie van de vorige avond op tafel gooit. Het zou kunnen.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 9-01-2016, 22:16:31 »
Het feit dat hij in de vorige aflevering bij de topitotrekopdracht Taeke boven het geldvak neerzette, en nu Marjolein als overzichter neerzette, zijn inderdaad wel twee gelijkaardige voorvallen. Het zou wel 'ns goed kunnen dat hij zo te werk gaat: alles weten over de kandidaten, weten wat ze wel of niet kunnen en hun sterktes en zwaktes gebruiken om het spel in de soep te laten draaien zonder zélf echt veel fout te doen.

Maar zich dan wel profileren als een beetje een kneusje die de kruiwagen laat omvallen en die aan het ontbijt gewoon zomaar alle geheime informatie van de vorige avond op tafel gooit. Het zou kunnen.

Zou goed zijn dekmantel kunnen zijn. De beste voorbereide mol ooit aldus Art, welnu: als je op zo'n manier elke kandidaat kan aansturen (Taeke in zijn fanatisme, Marjolein op een overzichtspositie zodat zij als opzichter andere kandidaten uit hun concentratie haalt en lekker een stoorzender is) en daarbij nauwelijks verdacht wordt: want Remy, ach die is zo (gelijk aan George) dan hebben we eindelijk na het seizoen in Portugal weer een grandioos klungelende mol  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 9-01-2016, 22:19:39 »
Ja, dat zou wel echt een waanzinnige mol zijn. Ben benieuwd of hij de volgende afleveringen soortgelijke acties doet!

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #99 Gepost op: 9-01-2016, 22:31:30 »
Ik wil met Remy trouwen ::love::

Als ie de mol is is ie echt mijn lievelingsmol maar het is Rop al :(
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.