Auteur Topic: [KANDIDAAT] Rop Verheijen  (gelezen 84939 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #120 Gepost op: 28-01-2016, 13:45:56 »
Ja maar er stonden dacht ik 4 kistjes?


Maar je hoeft maar 1 kistje te onthouden natuurlijk. Maar dan nog. De mol heeft niks aan de inhoud tenzij hij wist dat Ellie niet op hem zat. Dan had hij de vrijstelling kunnen pakken in de hoop dat Ellie die af zou pakken. Altijd handig als er iemand doorgaat die jou niet verdenkt. Maar dat deed hij niet.

Edit: maar de rest deed dat ook niet dus we kunnen de conclusie trekken dat de mol niet geinteresseerd was in de kistjes.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #121 Gepost op: 28-01-2016, 14:02:13 »
Citaat
maar de rest deed dat ook niet dus we kunnen de conclusie trekken dat de mol niet geinteresseerd was in de kistjes.

Of het geld. Hetzelfde geldt voor de kandidaten overigens, op Marjolein na. Iedereen ging hier schaamteloos voor het eigenbelang.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #122 Gepost op: 28-01-2016, 14:08:32 »
Of het geld. Hetzelfde geldt voor de kandidaten overigens, op Marjolein na. Iedereen ging hier schaamteloos voor het eigenbelang.

Bij zulke opdrachten vind ik dat het eens mag. Die ene opdracht waar je lekker kan graaien naar jokers en vrijstellingen mag er in zitten, zolang dit dan geen geld uit de pot haalt zoals bij Annemieke haar 3 jokers gebeurd is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #123 Gepost op: 28-01-2016, 14:11:22 »
Bij zulke opdrachten vind ik dat het eens mag. Die ene opdracht waar je lekker kan graaien naar jokers en vrijstellingen mag er in zitten, zolang dit dan geen geld uit de pot haalt zoals bij Annemieke haar 3 jokers gebeurd is.

Nou , als kandidaat begrijp ik heel goed wat Annemieke deed. Wat maakt die 500 nou uit als je je eigen hachje kan redden.

Als mol zou ik het niet doen omdat je weet dat het toch wel gepakt wordt.

Edit: om on topic te blijven. Rop is mijn nr 2 mol. Als Klaas het niet is (wat ik me niet kan voorstellen) is Rop het.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #124 Gepost op: 28-01-2016, 14:20:17 »
Nou , als kandidaat begrijp ik heel goed wat Annemieke deed. Wat maakt die 500 nou uit als je je eigen hachje kan redden.

Als mol zou ik het niet doen omdat je weet dat het toch wel gepakt wordt.

Edit: om on topic te blijven. Rop is mijn nr 2 mol. Als Klaas het niet is (wat ik me niet kan voorstellen) is Rop het.

Ik begrijp Annemieke ook, maar de productie hoort haar die kans niet te geven. Vorig jaar kon Ajouad gratis 5 jokers nemen, waarom ze dan nu betalend maken?

En ik volg je volledig: In een normaal seizoen zat ik nu waarschijnlijk ook meer op Rop te focussen dan op Klaas.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #125 Gepost op: 28-01-2016, 14:35:38 »
Ik begrijp Annemieke ook, maar de productie hoort haar die kans niet te geven. Vorig jaar kon Ajouad gratis 5 jokers nemen, waarom ze dan nu betalend maken?

En ik volg je volledig: In een normaal seizoen zat ik nu waarschijnlijk ook meer op Rop te focussen dan op Klaas.

Nou dat is het....Ik had denk ik niet op Klaas gezeten zonder die hint, en wel op bijvoorbeeld Rop. Ik ga nu alle acties en het gedrag van Klaas onder een vergrootglas leggen waardoor ik soms denk: ja dat zou een molactie kunnen zijn. Anders had ik het echt niet 1,2,3 gezien. Hij verdient in mijn ogen teveel geld (ook al gaat de pot leeg), en vertoon ook kandidaten gedrag her en der. Ik snap bijvoorbeeld echt niet waarom hij zo'n sleutelpositie krijgt in de metro. Waarschijnlijk om het geld dus in te brengen in de groep. Maar daarna hoeft hij dan echt niet zo zijn best te doen met de laseropdracht en ook nog eens een verdubbelaar te pakken. Ik wil gewoon een mol zien die GEEN geld inbrengt, of er geld uithaalt....

 ::ontopic:: Rop heeft van die sneaky dingen en maniertjes die ik graag zie in een mol. En vol zo'n net inrennen vind ik dus heel geinig, lekker op een humoristische wijze de boel mollen (letterlijk). En dat zie ik ook bij andere kandidaten.
Meer L

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #126 Gepost op: 28-01-2016, 15:30:45 »
En vol zo'n net inrennen vind ik dus heel geinig, lekker op een humoristische wijze de boel mollen (letterlijk).

Ja en dan ook nog roepen door de porto: ik ben nachtblind he, was ik vergeten te vertellen.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #127 Gepost op: 28-01-2016, 15:39:39 »
Ja en dan ook nog roepen door de porto: ik ben nachtblind he, was ik vergeten te vertellen.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Ja precies, daar hou ik dus van!!!
Meer L

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #128 Gepost op: 28-01-2016, 15:42:17 »
 ::rofl::
Me too. Dus ik hoop iig dat hij niet afvalt. Zolang hij er nog in zit heb ik een soort van minihoop dat hij het misschien is..

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #129 Gepost op: 28-01-2016, 15:42:33 »
Rop is de Pietje Belhamel van het seizoen.  :D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline SuperFurry

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #130 Gepost op: 28-01-2016, 15:52:20 »
Nou dat is het....Ik had denk ik niet op Klaas gezeten zonder die hint, en wel op bijvoorbeeld Rop. Ik ga nu alle acties en het gedrag van Klaas onder een vergrootglas leggen waardoor ik soms denk: ja dat zou een molactie kunnen zijn. Anders had ik het echt niet 1,2,3 gezien. Hij verdient in mijn ogen teveel geld (ook al gaat de pot leeg), en vertoon ook kandidaten gedrag her en der. Ik snap bijvoorbeeld echt niet waarom hij zo'n sleutelpositie krijgt in de metro. Waarschijnlijk om het geld dus in te brengen in de groep. Maar daarna hoeft hij dan echt niet zo zijn best te doen met de laseropdracht en ook nog eens een verdubbelaar te pakken. Ik wil gewoon een mol zien die GEEN geld inbrengt, of er geld uithaalt....


Hier al eens gekeken?  --> http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=57632.msg1911477#new'

In dit (neutrale) overzicht kun je zien dat Klaas helemaal niet zo veel geld binnenhaalt en meer negatieve (dus molse) acties op zijn naam heeft dan Rop. 
Ma how zeg!

Offline Malou

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #131 Gepost op: 28-01-2016, 22:36:45 »
Hier al eens gekeken?  --> http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=57632.msg1911477#new'

In dit (neutrale) overzicht kun je zien dat Klaas helemaal niet zo veel geld binnenhaalt en meer negatieve (dus molse) acties op zijn naam heeft dan Rop. 

Ja hoor, gezien. Maar alles op dit forum wijst momenteel naar Klaas, dus dat zegt niet zoveel meer.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2016, 23:03:23 door Malou »

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #132 Gepost op: 28-01-2016, 23:15:51 »
Als ik naar de uitzendingen kijk, en ze herbekijk, dan is Rop de mol. Marjolein vlak ik ook nog niet uit, en een paar anderen ook nog niet. Maar door het werk van Rat op de achterkanten van het geld (complimenten) en de MOLcfKLAAs toestand, is iedereen in zo'n Klaas-tunnel beland, dat er nauwelijks meer onderzocht of ook anderen de mol kunnen zijn.
In mijn hersenpan heb ik een klaasvrije zone gemaakt, zodat ik met frisse blik kan genieten van de anderen. Rop voorop.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #133 Gepost op: 28-01-2016, 23:19:54 »
Heel Snugger!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #134 Gepost op: 28-01-2016, 23:46:42 »
Rop is voor mij de kampioen in het geven van nietszeggende antwoorden. Hij lijkt ook het meest relaxt. Hij lijkt op elke vraag of opdracht te reageren met een houding van "kan het mij schelen?" Hij doet niet zijn best als kandidaat. Ook niet als mol. En daarom dus toch?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #135 Gepost op: 29-01-2016, 18:07:40 »
Heel Snugger!
Heel!!!! Snugger!!!  ::rofl:: ::rofl::

En Klaasvrije Zone  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ga ik ook instellen, goed idee Snugger!
Meer L

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #136 Gepost op: 30-01-2016, 21:30:02 »
Ha, Rop die aflevering 5 na de taino-symbolen in de biecht zegt: Ik zit in mijn knollentuin.
 ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #137 Gepost op: 30-01-2016, 21:42:10 »
Zonder al die Klaashints was ik ook in deze aflevering weer vol voor Rop als mol gegaan. Hij hobbelt achter de rest aan en kan bijna nooit iets foutloos overbrengen.

Dan was dat Ropteken op dat bordje ook weer een mooie hint geweest.
Tell me what your telescope says

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #138 Gepost op: 30-01-2016, 21:43:30 »
Zonder al die Klaashints was ik ook in deze aflevering weer vol voor Rop als mol gegaan. Hij hobbelt achter de rest aan en kan bijna nooit iets foutloos overbrengen.

Dan was dat Ropteken op dat bordje ook weer een mooie hint geweest.

Precies wat ik dacht inderdaad.

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rop Verheijen
« Reactie #139 Gepost op: 30-01-2016, 22:03:15 »
In ieder geval heeft Rop deze aflevering zitten suffen op Rincon Beach. Hij kwam met het antwoord op vraag 5 toen dat op vraag 9 al was gegeven. Veel te laat. Had hij misschien weer zijn portofoon uitgezet en de anderen niet gehoord? ::tandpastasmiley::
En in de taino-opdracht zat hij in het bootje dat geen symbolen uit het water viste.