Voor een programma dat om geheimhouding draait is het natuurlijk niet echt een handige actie. En dit is niet de eerste keer dat het gebeurt. Als webredacteur mag je hier volgens mij zeker op aangesproken worden.
Precies, en we geven ook altijd credits aan alle Top dingen dus.
@jolmolletje
Ik ben echt lang niet de enigste die dit vond? Het is blunder van de webredactie. Ik zei alleen dat het nogal raar is als je in perspectief stelt dat ze wurgcontracten tekenen waar mega hoge boetes in staan, het hele jaar hun mond moeten houden tegen iedereen en dat mysterie en niks loslaten juist bij het programma hoort het wel heel gek is dat anno 2016 dit soort fouten nog gebeuren.
Natuurlijk mag je als mens fouten maken en ze leveren topwerk met alles,ook op social media gebied maar we mogen toch een mening hebben dat het heel slecht is dit keer. Van fouten kun je leren maar zoals meerdere al gezegd hebben.. het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
En over de Klaas hint zijn ook heel veel mensen boos, ga je daar dan ook commenten met dat molloten te ver gaan zoeken met allemaal code's etc? Molloten zijn molloten en zullen zo ver zoeken als nodig is
Anyway, klaar met deze discussie nu. Ieder mag zijn mening hebben
En ik ga vanavond met even veel plezier kijken, alleen was Cecile mijn favo kandidaat en vindt ik het persoonlijk gewoon mega jammer.
Ook omdat ze dan 4 mannen 1 vrouw zijn.
Wat beterft het spoilertopic, ik zal er denk ik maar minder komen maar tot nu zag ik eigenlijk niks schokkends maar ik had dit gewoon niet verwacht dus vandaar de shock.
Heel veel kijkplezier vanavond!!!