Nou, komt niet door mij dat je niet hebt gewonnen Niek - je hebt een mooie 8 van mijn 12 antwoorden goed
Terwijl mevrouw de winnares niet verder komt dan.. 4.
Toch gefeliciteerd hoor, S
Ik zal even door m'n antwoorden heen lopen:
1. Hoogtepunt: Het hebben van heel lieve leuke collega's, waar ik altijd van op aan kon.Waarbij voor de oplettende lezer het sleutelwoord 'kon' was, verleden tijd, ik werk er niet meer.
Echt, onthoud dat voor mijn MFQ'en; m'n antwoorden zijn niet opzettelijk vaag of vreemd, soms staat er zelfs een hint in
Zonder hen had ik het maanden korter vol gehouden.
2. Dieptepunt: 2015 kende vele dieptepunten, en ze waren vrijwel allemaal werkgerelateerd.Ik herken m'n schrijfstijl meteen
Verder weinig aan toe te voegen.
3. Forummoment: Toch gewoon weer de spelletjesdagen. Jullie zijn onverslaanbaar gezelligInherent denk ik niet onmogelijk..
Maar ja, toen ging LDH ineens invullen dat hij een sportpool had gewonnen
En aangezien ik met de wielerpool, de tennis pool, het wedkantoor.. misschien vergeet ik er nog eentje?.. een redelijke slag heb geslagen dit jaar - zou een logische keuze zijn geweest. Behalllllve dat jullie veel gezelliger zijn dan sportpools winnen
Alleen de TdF-pool mist nog echt.
En, Dennis, de toto ook niet - ik deed afgelopen seizoen niet mee, dus toen won Moliere
4. Widm-forummer: Jan! Die kerel is geniaal, en dan ontmoet ik hem ook nog eens!Hmm dat lijkt me duidelijk.
En Robbie, wat heb jij een onwijs lief antwoord geschreven
Heb er alleen nog niet naar gekeken, maar heb een sterk vermoeden dat als we dat zaterdag a.s. zouden doen, dat ik dan mijn trein terug ga missen
En met De Witte wil ik ook best eens widm mee kijken hoor
hoewel ik niet durf te claimen grandioze theorieën te spuien
Hoewel... ben er met series kijken in de chat wel goed in, dus denk dat dat chat-afhankelijk is, en niet serie afhankelijk
5. Forumspel: Ik hou van HollandJa, dat is al even terug. De chaos van de eerste was heerlijk
Maar MVs vervolg vond ik ook leuk
6. Robinsonproef: Op zo'n balk stil staan. Zinderende tv.Ik kijk al heel lang niet meer; dus ik ben het gros weer vergeten. Vind verder m'n woordkeuze en zinsconstructie hier wel herkenbaar.
7. Muziek: Ólafur Arnalds – 3055Ja.. Ólafur Arnalds.. Wat moet ik hierover zeggen.. Iets met superlatieven.
Ik vind z'n muziek perfect; maar luister het zelden omdat ik niet wil dat het
gewoon wordt.
8. Disneyfilm: The Lion KingIconisch. Visueel meesterwerk, geweldige personages, memorabele muziek (niet alleen ALLE sing along nummers, maar ook gewoon die intro
)
Toch, koos nog bijna voor Keizer Kuzco. Die blijf ik gewoon hilarisch vinden
9. De live journaalkaping door Tarik Z.Heb delen met open mond gekeken. Indrukwekkend hoe professioneel de journalistieke verslaggeving er onder bleef.
Enn.. dat ze de ontknoping achteraf eveneens volledig uitzonden.. ik was verbijsterd.
10. Sport: Wingsuit vliegen.Was op zich raadbaar voor mensen met goede geheugens, omdat ik een keer zat te fanboyen bij een video Jeb Corliss " Grinding The Crack"; op muziek van Sail van Awolnation.
Dat was zoooooo tof. 99% zeker dat ik het nooit ga doen hoor, maar
11. Aankoop: Tekening van een poes.Eh, was eigenlijk indirect - maar verder had ik niets boeiends.
Een van mijn favoriete webcomic artists [in de volle betekenis van kunstenaar] is Minna Sundberg. Ze maakt momenteel de comic Stand Still, Stay Silent; in een belachelijk hoog tempo van 4-5 pagina's per dag; met een belachelijk hoge kwaliteit van werk. Also, ze is grappig, dottig, en perfect op elke manier
maar verder zit ik niet te crushen
Dat is allemaal gratis, maar ze draait werkweken van iets van 70 uur. Dus periodiek is er een printdrive; waarbij een oplage boeken wordt gedrukt. Een klein deel is winst, waarmee ze ook daadwerkelijk in haar levensonderhoud kan voorzien.
Dus dat vind ik een heel goed doel om te steunen.
As it stands kan je bij een boek ook een add-on van een kleine tekening. Handig voor kopers want het is handtekend en uniek, en handig voor haar want het is vrij snel en pure winst. Dus afgelopen printdrive had ik er daar een van besteld, hetgeen een poes opleverde
12. Oud en Nieuw: Vieren met dezelfde mensen als de vorige 25 keer.Hint: dus iemand die minimaal 25x O&N heeft meegemaakt
Ja, dit is mn langstlopende traditie denk ik zo.