Ik heb op Rop gestemd.
En als redenering heb ik eigenlijk dezelfde als tureluurs.
Hij is acteur, iemand die (denk ik) wel goed met verschillende emoties kan omgaan en niet in paniek raakt. Om die redden vallen voor mij Airen en Remy af.
Dan staat op 2 Marjolein, omdat alles aan haar 'mol' schreeuwt, maar het zou op het eerste gezicht wel een saaie keuze zijn, maar wie weet is ze wel een hele andere mol dan we verwachten maar 3 x op rij de oudste vrouw van de groep.. ik weet het niet.
Nu zegt dat echt niks want in 2003, (2004 was geen mol), 2005,2006 en 2007 een vrouwelijke mol was. Toen dacht je na 2 x ook het zal nu wel een man zijn. Maar de makers gaan niet voor het voorspelbare, maar soms ook wel. En zoals al vaak door de crew bevestigd kiezen ze nooit op man/vrouw, leeftijd etc. Ze kiezen naar wie het best met een molrol zou omgaan.
op 3 heb ik Cecile. Omdat ze iets over zich heen heeft dat het d'r eigenlijk niet zoveel kan schelen, ze komt vrij droog over en ik ga ervanuit dat ze dat niet is (zeker niet als kandidaat) dus dit is een rookgordijn. En door in het voorstelfilmpje te reopen dat ze voor veel bang is, vind ik ook een hoog molgehalte hebben.
Wie zijn de mol NIET: Ellie, daar kan ik niet meer dan zeker van zijn. Vorig jaar wist ik ook dat ze Rik niet de mol zouden maken. Ik geloof dat niet. punt
Taeke: Nee.
Remy/Airen: Onhandig, lijken me beide niet geschikt voor de stress, die bij die rol komt kijken.
Annemieke en Tim heb ik nog geen goed beeld van, lijken me beide geode spelers, potentiele mollen maar ik zie voor nu nog even niemand buiten Rop, Marjolein of Cecile die de mol zou kunnen zijn. Maar het is nog maar een schot voor de boeg.
Wensmol: Annemieke (omdat we nog nooit een mol hebben gehad uit die hoek), Rop
Schot voor de boeg: Rop, Marjolein
Gevoelsmol: Marjolein