Wat was me dat een shock vorige week. Heb ik nog niet zo vaak meegemaakt dat een van mijn Mollen er zo vroeg uitligt. Remy had ik toch wel hoog op mijn verdachtenlijst, wel niet het allerhoogst. Toen hij 0 euro opschreef begon het me een klein beetje te dagen. En dan die muziek tijdens de executie.
Ik krijg Rop maar niet uit mijn hoofd als Mol. Wat er ook te zeggen valt van al die hints naar Klaas toe, het valt toch niet te ontkennen dat Rop zich echt als een Mol gedraagt. Of zie ik dat verkeerd?
De Mol in Klaas zie ik ook meer en meer tevoorschijn piepen. Zijn biechts beginnen te lijken op de typische molbiechts. Af en toe de bedenk ik me toch dat die niet zo oprecht lijken.
Van de vrouwen blijft Ellie op kop lopen maar Marjolein vind ik plots ook af en toe verdacht overkomen maar ik blijf toch nog meer de actrice zien die verdachte kandidaat speelt. Al vind ik dat ze gevaarlijk is aan het spreiden. Benieuwd of ze weer gaat inzetten op een hele rits kandidaten. Vond ik ook vreemd van Rop in aflevering 2, hij spreidde toen geloof ik op 5 kandidaten.
Omdat ik Rop nog steeds zie als Mol en omdat hij achterstaat toch nog een extra stem voor Rop.