Je moet het maar durven om tijdens een feestmomentje te doen alsof je in een aangeschoten bui de pot per ongeluk uit je handen laat vliegen en dan vervolgens bij het oprapen (waar de anderen bij zijn) briefjes achterover te drukken! Dat George nog net voor de finale de kans kreeg om ongezien geld uit Johns tas te halen was dan wel makkelijker maar kwam wel voort uit het feit dat George zelfs op dat moment nog totaal niet verdacht werd door de kandidaten. En dat was niet omdat hij niet gesaboteerd had. Integendeel!
Dennis heeft volgens mij geen geld uit de pot gestolen.
Jazeker wel, Dennis verzamelde geld op het cruiseschip en gooide het overboord.
Of bedoel je LETTERLIJK uit de pot. Want in Dennis' geval zat het er idd nog niet officieel in denk ik.
Bij Margriet overigens ook niet. Maar er waren er (minimaal nog 1 of 2) meer die wél letterlijk geld uit de pot stalen, en ook dat vind men prachtig. Ook vorig jaar zat men in mijn herrinering massal te smeken om een mol die geld zo verdonkeremanen.
Ik persoonlijk vind het echt niks, Ieder zijn meug
PS Ik heb de seizoenen zonder BN-ers nooit gezien en wil ze ook niet terugkijken omdat ik toch al weet wie de mol is. Dan vind ik het niet meer leuk kijken.