@Heinz
Ben het met je eens wat betreft dat het beetje gek en chaotisch is dat we niet van iedereen te zien krijgen of hun opdracht geslaagd is.
Leuk dat er een molboekje wordt verkocht maar als je niet eens kan opschrijven wie zijn opdracht wel of niet heeft gehaald wordt het wel lastig. Bij de 2e kon je ook qua mollen niet heel veel uithalen. Marjolein trok duidelijk niet hard aan het touw, maar Cecile ook niet. Taeke schrijf ik af als mol, de sportman in hem kwam naar boven en je zag dat dat echte emotie was van' ik wil nu met z'n alle dit blok naar het eind duwen zodat ik ook nog safe ben'
Goed, even kijken wat we wél weten dan.
Opdracht 1
Opdracht wel gehaald: Airen, Tim, Marjolein, Taeke, (Klaas)
Opdracht niet gehaald: Ellie, Annemieke, Rop, Cecile, Remy.
Licht onduidelijk: Rop, Cecile, Remy
Ik denk bijna zeker te weten dat Rop, Cecile en Remy hun opdracht ook niet gehaald hebben, want we horen Rop zeggen dat Cecile hem misschien wel een oor aan had genaaid door te zeggen dat ze rode nagellak had zodat hij haar ook nog als evt optie mee zou kunnen nemen terwijl ze zou weten dat het fout was. Andersom had Cecile het dus ook niet gehaald omdat ze tegen Rop zei, we helpen elkaar. Dus jij bent ook 1 van mijn mannen met een rugzak.. Dus of Rop of Cecile molt hier eventueel en halen daardoor beide hun opdracht niet. Had de nagellak van Cecile wel mee mogen tellen van Art, had Rop dit waarschijnlijk ook nooit gezegd want dan was zijn opdracht gewoon gelukt (want hij had verder wel 1 vrouw met rode naggellak toch? (de vrouw wiens kind in handen van Tim was)
Remy zien we bijna voor de eindhalte nog vragen aan een vrouw, die dan zegt Juanita. En daarna zien we hem vrij beteuterd kijken dus hier haal ik uit dat hij geen 4 juan's bij elkaar heeft weten te vinden.