Auteur Topic: Titels afleveringen  (gelezen 55470 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Titels afleveringen
« Reactie #160 Gepost op: 6-02-2016, 21:45:25 »
Misplaatst is tijdens deze opdracht aan van alles en nog wat te linken (en er volgt nog meer). Ik vind deze van @Jellvh heel mooi "Bij Klaas staat er Kandidaat op. Is dat #misplaatst?"

Mooi ja. ::ok:: (vveerraak zei ook meteen al: Klaas kandidaat? Denk contra.)

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 7-02-2016, 03:22:38 »
Annemieke niet te vinden op groepsfoto laatste opdracht deze aflevering (zie topic Annemieke),
lijkt me best wel misplaatst ?!..

*nu zzzzzzlapen...nog 7 nachtjes*
Omnia vincit amor

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #162 Gepost op: 13-02-2016, 21:35:01 »
Titel toegevoegd

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 13-02-2016, 21:45:14 »
Iets is niets. Klaas verandert met zijn zwarte vrijstelling iets (de jokers) in niets.

Offline Moritz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Maurice' maar dan anders..
« Reactie #164 Gepost op: 13-02-2016, 21:46:48 »
'iets is niets' Klaas pakt de zwarte vrijstelling en veroorzaakt met 'iets' , 'niets'. Daarmee bedoel ik dat Klaas alle jokers uit het spel gooit en dus heeft iedereen 'niets'
Mijn molletje: Rémy

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 13-02-2016, 21:56:31 »
Ik moest denken aan niets is wat het lijkt -> iets is wat het lijkt (iets = niets):

- Annemieke die duidelijk laat blijken dat Klaas haar mol is (deal zwarte vrijstelling), of
- Art: jullie kijken naar mij, maar je moet naar Klaas kijken.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Thiago

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 16-02-2016, 11:47:39 »
Afl 1; de Mol wordt wijsgemaakt in het mol zijn. De vinger van Art wijst naar de foto van Klaas op het geld. Ook wordt Klaas wijsgemaakt dat hij geen 1 op 1 met Art heeft en met wie staat hij alleen op het perron...
Afl 2; de Mol heeft altijd het laatste woord, letterlijk in zijn dagboek na afloop van de aflevering. En natuurlijk de KLAAS-hint in de aflevering.
Afl 3; Klaas schrijft op zijn mobiel (de zwakste, maar misschien wel door de veranderde titel van zeg het ze)
Afl 4; Klaas heeft minder jokers dan Taeke denkt, de Mol zet minder in dan wij denken
Afl 5; 3 kandidaten weg, klaas geeft antwoord op vraag 7 en blijft over
Afl 6; Het woord kandidaat op Klaas is misplaatst, verder zit Klaas bij de testuitslag vooraan,..ook misplaatst omdat hij altijd achteraan zit
Afl 7; de zwarte vrijstelling maakt iets niets

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #167 Gepost op: 16-02-2016, 11:58:36 »
Goede opsomming Thiago. Maar naast de uitleg van de titel van aflevering 3 vind ik die van aflevering 5 ook nog wel vaag. (De rest is zo klaas als een klontje.)

Offline Thiago

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 19-02-2016, 11:20:50 »
Goede opsomming Thiago. Maar naast de uitleg van de titel van aflevering 3 vind ik die van aflevering 5 ook nog wel vaag. (De rest is zo klaas als een klontje.)

Aflevering slaat op de fiets opdracht denk ik

3 fietsen voor hem uit... Tim, Annemieke en Rop.
Klaas fiets terug en pakt/ vind kaartje 7

Offline gofer

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 20-02-2016, 11:46:51 »
Ik volg dit forum al een antal jaren met veel plezier. Respect voor al het speurwerk van jullie, molloten!
Nu viel mij iets op bij de titel van aflevering 6: misplaatst. Op het moment dat Art de test aankondigt staat er links onder in beeld de titel: cabarete. Dat lijkt me hier misplaatst, want dat sloeg op de eerste opdracht in het theater. Ik heb alleen geen idee welke hint we hier uit kunnen halen. Slaat het toch op de actie van Klaas (tafel verschuiven)? Of zit er iets anders achter?

Offline Hellevuur

• Forumlid
  • Trust nobody!
« Reactie #170 Gepost op: 20-02-2016, 12:26:50 »
Ik volg dit forum al een antal jaren met veel plezier. Respect voor al het speurwerk van jullie, molloten!
Nu viel mij iets op bij de titel van aflevering 6: misplaatst. Op het moment dat Art de test aankondigt staat er links onder in beeld de titel: cabarete. Dat lijkt me hier misplaatst, want dat sloeg op de eerste opdracht in het theater. Ik heb alleen geen idee welke hint we hier uit kunnen halen. Slaat het toch op de actie van Klaas (tafel verschuiven)? Of zit er iets anders achter?

Mogelijk zijn beide op dezelfde locatie opgenomen.

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 20-02-2016, 21:58:28 »
"Min of meer uitzonderlijk"...

Min-geld (Klaas) was uitzonderlijk....verder alle klokken op "plusgeld" oftewel "meer".
Omnia vincit amor

Offline molton

• Forumlid
  • Hmmm
« Reactie #172 Gepost op: 20-02-2016, 22:01:56 »
Zou Klaas zowel meer (voordat hij zijn daadwerkelijke tekst voorlas) als minder (niet alles wat er in zijn tekst stond) Spaans hebben gesproken dat uitgezonden werd op de televisie?
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
« Reactie #173 Gepost op: 20-02-2016, 22:32:42 »

Klaas zette de klok stop op min, Annemieke bracht meer geld binnen, Taeke was uitzonderlijk goed in de opdracht... en Tim... Hofman...
Geen idee wat we hier verder mee kunnen.  :P
Maar ach, waarom nog proberen de titel naar de Mol te laten verwijzen, als de Mol toch al bekend is...  ::)

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 20-02-2016, 22:34:45 »
Iemand nog een ludieke manier om de titel van aflevering 7 naar de kloosterhint in aflevering 2 te laten verwijzen?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 20-02-2016, 23:35:35 »
Het was min of meer uitzonderlijk dat Klaas lipgloss op had. ;D

Offline Agnes22

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 21-02-2016, 11:14:24 »
Min of meer uitzonderlijk...
In de aflevering zien en horen we niet hoeveel woorden Annemieke goed heeft gegokt bij de tv uitzending .... Annemieke heeft geld bij zich, maar komt dit van Art of uit de pot ??
MIN -geld uit de pot ??  ::art:: of MEER -geld toch van Art ontvangen  ::pinokkio::
Zo'n twist om dit niet te laten zien ... het blijft twijfelachtigtig zeg ik uit mn Annemieke-tunnel (als protest tegen de Klaastunnel. ::schaam:: )

Offline Hellevuur

• Forumlid
  • Trust nobody!
« Reactie #177 Gepost op: 21-02-2016, 11:33:06 »
More
Or
Less
Exeptional

;D

Offline KeyW

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 21-02-2016, 11:41:57 »
Wie zei More or less exceptional? Ik weet dat niet meer.

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 27-02-2016, 22:05:04 »
Titel toegevoegd aan eerste post