Ik blijf het bijzonder vinden dat hij niet "past". Dat er open stukjes overblijven waar geen biljet meer tussen past.
Tja, dat blijft raar. De stukjes van de hals zitten net wat lager dan je zou verwachten. Het kan zijn dat ik de zwarte stukken van het shirt niet allemaal goed heb staan, daar zitten mogelijk geen gaten (rechts onder bijvoorbeeld). De gaten in het gezicht zelf zijn verklaarbaar vanuit de verschillende geld eenheden. Van elke coupure liggen er vier briefjes naast elkaar, met een hele kleine gap tussen het tweede en derde briefje. De snijlijnen van de verschillende geldeenheden verschillen, waardoor er soms gaten in vallen, omdat we nog niet alle briefjes hebben.
Ze hebben niet alle briefjes meer in hun bezit (door die potgraaiactie in aflevering 3 en wat verrekening van mingeld), maar Rat heeft ongetwijfeld bijgehouden welke biljetten er uit het spel zijn gegaan en er eventueel weer in zijn gekomen. Ik zou het wel interessant vinden om te weten welke puzzel Annemieke op dit moment kan maken.
Ik heb echt geen idee welke briefjes ontbreken. Ik weet wel dat ze in elk geval twee briefjes die ze afgegeven hadden weer teruggekregen hebben. O ja en het verkreukelde briefje (boven 8G) was vorige week ingeleverd bij Art.