ik ben al een tijdje bezig met de getallen, en de volgende twee dingen vielen mij op:
Op het kaartje waar de getallen op staan, komen de getallen zonder rode cijfers op de volgende positie op het kaartje: 1,3,6,8,11,13,16,23.= 1,3,6,8,2,4,5,7. Dus feitelijk een oplopende volgorde van 1 t/m 8. Wel hierbij de opmerking dat het getal 751030411 op positie 21 staat en ik deze niet kan plaatsen, mogelijk op 9. Is er een opdracht, test geweest waarin de volgorde van de kandidaten overeen komen met deze volgorde. Dan hebben we mogelijk de goede getallen bij de juiste kandidaat.
Verder de rode getallen:
Deze kan je ook op volgorde zetten, een cijfer dan. Dit rode cijfer moet wel in de postcode zitten, en de postcode van airen zou ook mee kunnen doen Want de productie kan dit vooraf al invoeren, en er zijn 10 kandidaten
1-4, getal bij Teake cijfer 1 in de postcode
2-9, getal van Klaas, cijfer 2 in postcode. Deze kan ook op plaats 9.
3-9, getal van cecile, cijfer 3 zit in postcode
4-3, het geboden getal zit geen cijfer in de postcode. Dus mogelijk de mol, voorkennis.
-----, hier zou Rémy kunnen staan met een 5
6-1, van Ellie, de 6 zit in de postcode
7-8, van Marjolein, kan ook op plaats 8.
----, hier kan airen ook staan, of Marjolein.
-----, het rare getal, of van Klaas.
10-2, nummer 1 wordt 10, mogelijk van Rob.
Nu is de vraag dus ook weer, is er een spel/test geweest, waarin de kandidaten op deze volgorde iets doen. Daarna kan je mogelijk met hulp van het tweede cijfer iets ontcijfer. De volgorde kan natuurlijk anders zijn ( had er zelf al een stuk of vijf, maar dit was voor mij de meest logische).