Zelf vond ik de combi IJsland-Spanje erg leuk, misschien wel dankzij de grote tegenstellingen. Wellicht is IJsland iets té extreem qua klimaat, dus dan een land met iets mildere temperaturen. Finland-Malta of Noorwegen-Sicilië is misschien wel leuk! Je kan ook beginnen in het warme land en eindigen in het koude land, met een mysterieuze finalelocatie.
In de Ban van de Condor was vorig jaar twee afleveringen in Georgië. Dat zag er erg mooi uit! Woeste bossen, ruige natuur, watervallen. Maar ja, dat heeft de Dominicaanse Republiek ook, maar daar is niet heel veel mee gedaan dit seizoen. Hoe dan ook: het lijkt me een interessante locatie!
West-Canada, die hier ook al is genoemd, ben ik ook wel voor te porren. Net als Kenia of Tanzania, net als Nieuw-Zeeland. Er zijn inderdaad nog genoeg plekken op de wereld die een prachtig decor vormen voor WIDM.
Dan, wat betreft kandidaten: ik wil ook graag Herman van der Zandt in het nieuwe seizoen zien! Ik denk ook wel dat hij een goeie Mol zou zijn.
Verder: Ellen Pieters, Marjolijn Touw, Tjitske Reidinga, 1 van die 3.
Zangeres Do, of Karen Damen, hier genoemd, vind ik ook wel een leuke! Bert Haandrikman of Jasper de Vries. Bert van Leeuwen. Franka Treur misschien? Een leuke verrassing uit de sportwereld, zoals Taeke dit jaar. Ja, en dan nog mensen zoals Ellie, Remy en Cécile, die uit een totaal andere hoek komen, maar zeer leuke kandidaten zijn!
Hoe dan ook: de makers weten ons vast weer te verrassen met een gezellige mix van verschillende types.