Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596666 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #260 Gepost op: 21-05-2016, 22:11:53 »
Art heeft dus nu al 2 weken niet getweet.
Ik heb een theorie, en JA hij gaat ver maar dit is Wie is de mol dus het mag wel haha.

Komtie: Art tweet nu 2 weken niet zodat wij denken dat ze nu weg zijn. Hij begint volgende week weer ergens te tweeten en precies dan gaan ze pas echt. Het is namelijk bekend geworden vorig jaar (maar eigenlijk wisten we dit al langer) dat kandidaten gewoon doortweeten en dat dat zelfs essentieel is. Art 'hoeft' dus helemaal niet stil te zijn in een opnameperiode tenzij ze op de noordpool zitten waar geen verbinding is maar daar gaan we nog maar even niet vanuit.

Dit is dus een afleidingsmanoevre. Denk ik

En wat betreft Domien Verschuuren. Hij zegt op het einde idd van zijn 3 weken vakantie, en in het huis klussen maar ik vind 1 zin nog het meest verdacht. Namelijk dat hij niet kan beloven volgende week een vlog te plaatsen maar dat er een mogelijkheid bestaat dat hij het saai vind en toch eentje post. Die mogelijkheid zou dus kunnen doelen op een vroege exit bij WIDM waardoor ie alsnog vrijdag een vlog zou kunnen plaatsen met daarin wat video's over zijn zogenaamde klusjeswerk in zijn huis..

Ik denk dat ze aankomende week gaan vertrekken. Ik denk dat Domien een van de kandidaten is.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #261 Gepost op: 21-05-2016, 23:24:05 »
Ik 'hoop' eigenlijk dat Domien dan geen kandidaat is, aangezien we in dat geval aan zijn vlogs zouden kunnen aflezen of hij er vroeg of laat uit is gegaan... :-X
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #262 Gepost op: 22-05-2016, 01:08:54 »
Aan zijn twijfel te lezen dat hij wel eens eerder terug zou kunnen zijn, zou je haast kunnen opmaken dat hij dus geen mol is.
Btw, wie is Domien Verschuren?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #263 Gepost op: 22-05-2016, 01:10:52 »
diskjockey van 3FM
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #264 Gepost op: 22-05-2016, 11:16:52 »
Ik 'hoop' eigenlijk dat Domien dan geen kandidaat is, aangezien we in dat geval aan zijn vlogs zouden kunnen aflezen of hij er vroeg of laat uit is gegaan... :-X

Nou... ik denk dat het team van WIDM (en ook dat van ER) nu nog meer op zijn hoede is dan vorige jaren! De deelnemers zullen echt wel instructies hebben gehad... 

Aanleiding is het incident vorig jaar met Tim Douwsma van ER: hij tweette (of was het een bericht op Facebook?) een foto waarop hij een baby in zijn armen had, zeg op 20 juni of zo.
Uit het tv-scherm achter hem op de foto kon echter opgemaakt worden dat die foto al veel eerder was gemaakt, namelijk op het moment dat de voetbalinterland Nederland-Letland werd gespeeld. En dus wist men dat hij op die datum al terug was in Nederland en derhalve geen finalist kon zijn...

Ik noteer inderdaad Domien Verschuuren als potentiële kandidaat. Voor WIDM dan  ::tandpastasmiley::
Joan Franka en hij zijn de sterkste verdachten tot nu toe...

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #265 Gepost op: 22-05-2016, 14:40:39 »
Domien post zojuist een foto op Instagram van hemzelf op het Freshtival. Dit festival vond vorige zondag plaats. Afleidingsmanoeuvre?  ::)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #266 Gepost op: 22-05-2016, 17:07:23 »
Domien post zojuist een foto op Instagram van hemzelf op het Freshtival. Dit festival vond vorige zondag plaats. Afleidingsmanoeuvre?  ::)

Wie weet... bedenk je wel dat Art en het productieteam al eerder vertrekken dan de deelnemers?
Ik sluit niks uit. Maar voor zover ik heb kunnen nagaan is er geen andere DJ die verdacht stil is...

Wie overigens ook erg stil is op Twitter is Euvgenia Parakhina.
Laatste tweet is van 2 mei en ze heeft ooit eens geroepen dat ze was gevraagd voor Robinson maar dat moest afzeggen door haar zwangerschap...

Misschien is ze daar nu ook voor gevraagd maar ja... een optreden in WIDM kan natuurlijk ook heel goed  ::tandpastasmiley::

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #267 Gepost op: 23-05-2016, 20:42:04 »
Domien heeft net een foto geplaatst op IG met een pizza en #worldturtleday.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #268 Gepost op: 23-05-2016, 23:12:04 »
Angela Schijf en Victor Reinier kunnen worden afgeschreven als deelnemers aan seizoen 17 van WIDM.

Die zijn namelijk vandaag begonnen aan de opnames van seizoen 11 van Flikken Maastricht. Oda Spelbos en Sergio Romero IJssel zitten ook nog in de serie, dus door hun namen kan eeveneens een streep gezet worden.

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #269 Gepost op: 24-05-2016, 12:31:33 »
Domien hing gisteren aan de telefoon in het programma RabRadio op 3fm. Wat mij opviel was dat er op de achtergrond bij Domien tropische geluiden te horen waren, van onder andere vogels.

Je kan het fragment herbeluisteren via deze link: http://www.3fm.nl/a/ug/302680

Het gesprek start rond 1:31:00 (op het einde van het programma)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #270 Gepost op: 24-05-2016, 13:22:25 »
Tropische vogels hoog in Scandinavië? Ach, het zou zomaar kunnen....

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #271 Gepost op: 24-05-2016, 13:27:58 »
Domien hing gisteren aan de telefoon in het programma RabRadio op 3fm. Wat mij opviel was dat er op de achtergrond bij Domien tropische geluiden te horen waren, van onder andere vogels.

Je kan het fragment herbeluisteren via deze link: http://www.3fm.nl/a/ug/302680

Het gesprek start rond 1:31:00 (op het einde van het programma)

ALS Domien dan ergens aan mee doet is het WIDM. Bij ER zal hij deze gelegenheid niet krijgen. Bij WIDM eigenlijk ook niet lijkt mij...

Ik heb nog een interessante naam gevonden om in de gaten te houden: oud-wielrenner Kenny van Hummel.
Twittert op 8 mei nog (in het Nederlands) over de goede prestaties van onze jongens toen in de Giro d'Italia (Dumoulin etc.).
Daarna heeft hij alleen nog maar retweets met name in het Engels (!) en bovenal... hij laat zich helemaal niet horen nu terwijl we al een paar dagen een landgenoot (Steven Kruijswijk) in de roze trui hebben...

Ik zeg opvallend!  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #272 Gepost op: 25-05-2016, 15:24:36 »
ALS Domien dan ergens aan mee doet is het WIDM. Bij ER zal hij deze gelegenheid niet krijgen. Bij WIDM eigenlijk ook niet lijkt mij...

Ik heb nog een interessante naam gevonden om in de gaten te houden: oud-wielrenner Kenny van Hummel.
Twittert op 8 mei nog (in het Nederlands) over de goede prestaties van onze jongens toen in de Giro d'Italia (Dumoulin etc.).
Daarna heeft hij alleen nog maar retweets met name in het Engels (!) en bovenal... hij laat zich helemaal niet horen nu terwijl we al een paar dagen een landgenoot (Steven Kruijswijk) in de roze trui hebben...

Ik zeg opvallend!  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

ik zeg opvallend ze lezen mee? (4 a 5 uur na jou bericht deze tweet)

Kenny van Hummel ‏@kennyvanhummel 22h22 hours ago

Het ziet er steeds 🌸rozekleuriger🌸 uit voor @s_kruijswijk. Wat een sterke vent! 🚵💨💨💨

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #273 Gepost op: 25-05-2016, 16:58:38 »
Waren ze nou al weg? Art zal 14 juni terug moeten zijn, dus ik denk dat ze nu toch al aan het opnemen zijn.


In dat geval zal Cornald Maas, die zegt ergens buiten ons land kortstondig te gaan graven (of iets dat daarop lijkt) te laat zijn met zijn tweet om ''ons'' op het verkeerde been te zetten.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #274 Gepost op: 25-05-2016, 23:31:12 »
ik zeg opvallend ze lezen mee? (4 a 5 uur na jou bericht deze tweet)

Kenny van Hummel ‏@kennyvanhummel 22h22 hours ago

Het ziet er steeds 🌸rozekleuriger🌸 uit voor @s_kruijswijk. Wat een sterke vent! 🚵💨💨💨


Je zou het haast denken  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Waren ze nou al weg? Art zal 14 juni terug moeten zijn, dus ik denk dat ze nu toch al aan het opnemen zijn.


In dat geval zal Cornald Maas, die zegt ergens buiten ons land kortstondig te gaan graven (of iets dat daarop lijkt) te laat zijn met zijn tweet om ''ons'' op het verkeerde been te zetten.

Ik denk dat ze nu aan het opnemen zijn. Meestal duren de opnames een dag of 17?
Art zal natuurlijk veel moeten voorbereiden met het team. Maar op zich kan het dus zijn dat Cornald nu al deelnemer is vertrokken. Blijft hij tot het einde er in dan is iedereen dus daags voor 14 juni terug... past precies!

Ik hou Cornald de komende tijd in de gaten  ::tandpastasmiley::


Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #275 Gepost op: 26-05-2016, 13:29:25 »
Ik zag dat Lukie het had over Domien Verschuren. Domien vlogt elke week en gaf in zijn vlog van gisteren aan dat hij de komende weken waarschijnlijk niet gaat vloggen. Hij beweert dat hij druk is mijn zijn huis, maar dat hij waarschijnlijk nog ergens naar toe gaar, maar nog niet weet waar naar toe. Maar dat hij misschien gaat vloggen als hij weer tijd heeft. Potentiële molkandidaat ::vergroot::

Ik heb zo het idee dat Domien overal zand in de ogen strooit  ::pinokkio::

Ook al lijkt het dat hij nergens aan mee doet omdat hij bv. "live" te horen is in het programma van Roosmarijn Reijmer... toch blijf ik hem verdacht vinden (DJ-duel misschien vooraf opgenomen?).
Zijn laatste tweet vind ik nogal vreemd ("Ben toe aan vakantie... O wacht.") maar ook de foto van hem met het bonnetje van een sleutelboer op zijn hoofd geplakt. Dat bonnetje lijkt echt, de foto van Domien ook... Het geheel echter klopt niet naar mijn gevoel. Net alsof iemand heeft gefotoshopt?

Een aantal nieuwe namen die ik nogal stil vind voor hun doen nu zijn Carlo Boszhard, Barry Atsma en Dennis van Leeuwen(KANE-gitarist).
En tot slot: heeft iemand een SBS-6-coryfee op de radar die niks van zich laat horen op dit moment? De afgelopen twee jaar zaten namelijk Victor Brand en Airen Mylene in WIDM...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #276 Gepost op: 26-05-2016, 17:11:52 »

Ik hou Cornald de komende tijd in de gaten  ::tandpastasmiley::


Dan moeten ze wel na het Eurovisie Songfestival vertrokken zijn, want daar was hij ook heel erg druk mee, volgens mij.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #277 Gepost op: 26-05-2016, 18:42:47 »
Barry Atsma is (samen met zijn Noortje) een film in Londen aan het opnemen, daar waren afgelopen week beelden van.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #278 Gepost op: 27-05-2016, 00:47:04 »
Barry Atsma is (samen met zijn Noortje) een film in Londen aan het opnemen, daar waren afgelopen week beelden van.

Dat heb ik gemist denk ik, geen idee.

Bedacht me net weer een naam die vorig jaar al veel genoemd werd: Diederik Jekel.
Is angstvallig stil sinds 13 mei...

Wie weet een potentiële kandidaat?  ;D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #279 Gepost op: 27-05-2016, 16:57:29 »
Domien heeft weer een vlog online gezet. Ik denk dat wij hem kunnen afschrijven als kandidaat

Edit: Hij beloofd nu dat er wederom twee weken geen vlog komt ::ohno:: ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 27-05-2016, 17:12:15 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela